۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

وقتی بچه ها «شکارچی اژدها» می شوند

وقتی بچه ها «شکارچی اژدها» می شوند

در «شکارچی اژدها» عنوان چهارمین جلد از مجموعه «من قهرمانم» به بازآفرینی افسانه‌ها پرداخته شده است. افسانه‌هایی که همیشه برای کودکان و نوجوانان، حتی برای بزرگسالان، خواندنی و جذاب هستند. داستان‌های که تصویری نوشته شده‌اند به این معنی که شما می‌توانید در ذهن خود فضاسازی کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، به کتاب‌هایی که قبلا خوانده‌اید، شباهتی ندارد. قهرمان این ماجرا خود شمایید. تصمیم‌هایی که می‌گیرید، بر چگونگی ماجراجویی‌تان تاثیر می‌گذارد. هر قسمت از این کتاب با شماره‌ای مشخص شده است. در انتهای بیشتر قسمت‌ها، باید تصمیم بگیرید و راهی را انتخاب کنید.

با هر انتخابی که می‌کنید به قسمت متفاوتی از کتاب می‌روید. بعضی از انتخاب‌هایتان باعث می‌شوند ماجراجویی‌تان را با موفقیت به پایان برسانید. ولی سعی کنید با دقت انتخاب کنید. ممکن است در بعضی قسمت‌ها شکست بخورید. اگر راه درست را انتخاب کنید، در ماجراجویی‌تان موفق می‌شوید.

شما در داستان«شکارچی اژدها»، نقش جنگجویی از سرزمین اسکاندا را بازی می‌کنید و«لُرد دانو» فرمانروای سرزمین‌تان است. شما شکارچی هیولا و موجودات ترسناک هستید. با گرگ‌ها و گرازهای وحشی، فیل‌های دریایی بزرگ‌جثه، وال‌های قاتل، خرس‌های قهوه‌ای جنگلی و خرس‌های سفید سرزمین‌های قطبی مبارزه کرده‌اید. غول‌ها  را از پا درآورده‌اید اما تا به حال با موجود قدرتمندی که همه مردم سرزمین‌تان از آن وحشت دارند، روبه‌رو نشده‌اید؛ یعنی با اژدها.

آخرین ماموریت‌تان، نبرد با غول وحشتناکی بوده است. در راه بازگشت به خانه‌اید و سر بزرگ و زشت غول را برای تقدیم به فرمانروا با کشتی‌تان همراه خود می‌برید. شما و همراهانتان از این نبرد خسته شده‌اید، موفقیت‌تان را جشن گرفته‌اید که نوری در آسمان می‌بینید....

در مجموعه«من قهرمانم» نوشته استیو بارلو و استیو اسکیدمور با ترجمه سعیدا زندیان به بازآفرینی افسانه‌ها پرداخته شده است. افسانه‌هایی که همیشه برای کودکان و نوجوانان، حتی برای بزرگسالان، خواندنی و جذاب هستند. داستان‌های که تصویری نوشته شده‌اند به این معنی که شما می‌توانید در ذهن خود فضاسازی کنید.

«شکارچی اژدها» عنوان چهارمین جلد از مجموعه«من قهرمانم» را انتشارات قدیانی در 1100 نسخه و به قیمت 3000 تومان منتشر کرده است.

کد خبر 2252346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha