۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۸

انتشارات قدیانی منتشر کرد

کتابی که به جای خواندن باید آن را ساخت

کتابی که به جای خواندن باید آن را ساخت

مجموعه «بلدی بسازی؟» هم برای کودکان است و هم برای نوجوانان. بچه‌ها ماشین و ساعت و حیوانات و عروسک‌های قشنگ و ماشین‌های بزرگ می‎‌سازند و نوجوانان بالگرد و خودروهای روباز و کشتی‌های جنگی.

به گزارش خبرنگار مهر، هر کودکی همان اندازه که به تربیت و آموزش احتیاج دارد، نیازمند  بازی و سرگرمی هم هست. سرگرمی از جمله مواردی است که به بچه‌ها یاد می‌دهد با بزرگ‌ترها چگونه ارتباط برقرار کنند و چگونه اوقات خوشی را با همسن و سالان خود بگذرانند.

برای سرگرم کردن کودکان لازم نیست کارهای عجیب و غریب انجام دهیم. کافی است قیچی، چسب و مقواد داشته باشیم و بلد باشیم چگونه ماشین و ساعت و قطار و عروسک بسازیم. حتی نوجوانان هم می‌توانند خود را این گونه سرگرم کنند.

مجموعه «بلدی بسازی؟» هم برای کودکان است و هم برای نوجوانان. بچه‌ها ماشین و ساعت و حیوانات و عروسک‌های قشنگ و ماشین‌های بزرگ می‎‌سازند و نوجوانان بالگرد و خودروهای روباز و کشتی‌های جنگی. کافی است تصویر ماشین‌ها و حیوانات را با قیچی جدا کنند و نقطه‌چین‌ها را تا بزنند و تکه‌های مقوا را به هم بچسبانند.

مجموعه «بلدی بسازی؟» را انتشارات قدیانی در 1650 نسخه و به قیمت 8000 تومان منتشر کرده است. مجموعه‌ای که هم  برای کودکان و هم برای نوجوانان منتشر شده و استفاده از آن با کمترین امکانات ممکن می‌شود.


 

کد خبر 2244064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha