۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

نمایشگاه بهاره دشتستان افتتاح شد/ تخفیف 15 درصدی برای اجناس

نمایشگاه بهاره دشتستان افتتاح شد/ تخفیف 15 درصدی برای اجناس

دشتستان– خبرگزاری مهر: نمایشگاه بهاره دشتستان با ارائه اجناس با 15 درصد تخفیف در آئینی با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های بهاره تاثیر بسیار زیادی در خرید مناسب‌تر مردم دارد و مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز را از بین غرفه‌های متعدد انتخاب کرده و با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

عباس تابش با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های بهاره در همه شهرستان‌های استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: بیش از یک‌هزار غرفه نمایشگاه بهاره دراستان بوشهر راه‌اندازی می‌شود که نظارت خوبی نیز بر روی این نمایشگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مستمر بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت در سطح بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس بیان داشت: کنترل قیمت‌ها را در دستور کار داریم و با جدیت با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر همچنین از خرید یک هزار و 100 تن میوه برای ایام عید در استان بوشهر خبر داد و گفت: 300 تن سیب و 800 تن پرتقال برای توزیع در استان بوشهر خیره شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان نیز در این آئین با اشاره به گشایش این نمایشگاه در قالب 120 غرفه، اظهار داشت: اجناس این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به مردم ارائه می‌شود که امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

محمد حسین احمدی ادامه داد: در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مردم از جمله آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، میوه‌جات، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی و دیگر کالاهای مورد نیاز مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 93 در شهرستان دشتستان، افزود: تلاش داریم تا با نظارت بیشتر، شاهد کاهش تخلفات باشیم.

کد خبر 2252494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha