۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

در ایام اجرای طرح نوروزی؛

عبور و مرور موتورسیکلت درتمام بزرگراه های استان مرکزی ممنوع شد

عبور و مرور موتورسیکلت درتمام بزرگراه های استان مرکزی ممنوع شد

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی با اشاره به محدودیت ها و ممنوعیت ترافیکی اعلام شده در محورهای استان در ایام نوروز گفت: در این ایام عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تمامی آزادراهها و بزرگراهها ممنوع شده است.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همچنین در محور قدیم ساوههمدان  تردد انواع انواع تریلر و کامیون به استثنا مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز سه شنبه 27 اسفند الی ساعت 1 بامداد روز سه شنبه پنجم فروردین سال 93 ممنوع می باشد.

وی اضافه کرد: در این ایام از ساعت 12 روز پنج شنبه 7 فروردین الی ساعت 1 بامداد روز سه شنبه 9 فروردین و از ساعت 12 روز دوشنبه 11 فروردین ماه  الی ساعت 12 ظهر شنبه 16 فروردین از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع شده است.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود پرترددترین محورهای استان را آزادراه ساوه – تهران، آزادراه تهران- ساوه،  بروجرد - اراک و دلیجان - سلفچکان عنوان کرد و افزود: محورهای دارای بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز اراک – سلفچگان، سلفچکان دلیجان ، سلفچگان - اراک و آزادراه ساوه - تهران است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی طی هفته گذشته از لحاظ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین رتبه دوم شده است اظهارداشت:  از مجموع یک میلیون و چهار هزار و 729 تردد در 15محور استان مرکزی سهم وسایل نقلیه سنگین  39 درصد است که از تین لحاظ رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای استان مرکزی میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور را 19 درصد اعلام کرد و گفت: طبق  هایتحليل تردد مجهز به ترددشمار آنلاین هفته گذشته (از10تا 16 اسفند ماه) نیز درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان 17 درصد است که استان مرکزی رتبه شش کشور است.

کد خبر 2254950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha