۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۳

مهدی زاده در گفتگو با مهر:

مدال بازی‌های آسیایی و جهانی را کسب خواهم کرد

 مدال بازی‌های آسیایی و جهانی را کسب خواهم کرد

قم - خبرگزاری مهر: کاراته کای ملی پوش و با تجربه قم گفت: با وجود اینکه حریفان سرسختی پیش رو داریم اما مصمم به کسب اولین مدال از بازی های آسیایی و همچنین دومین مدال از مسابقات جهانی هستیم.

امیر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: کار برای کسب مدال طلا و حتی برای قرار گرفتن بر روی سکو در مسابقات کاراته بازی های آسیایی و رقابت های جهانی که هر دوره از نظر کیفی ارتقاء می یابند، بسیار سخت است.

وی ادامه داد: با این حال تجربیات گران بهایی از حضور در دوره قبلی بازی های آسیایی در گوانگ جو چین و همچنین مسابقات جهانی 2 سال قبل دارم و صد در صد تمام تلاشم را خواهم کرد که یکی از مدال آوران کشورمان در این دو رویداد مهم سال 2014 باشم.

دارنده مدال طلای رقابت های لیگ جهانی کاراته در سال 2014 افزود: مسابقات کاراته بازی های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی در حالی برگزار می شود که انگیزه حضورم در رقابت های لیگ جهانی کسب آمادگی مطلوب برای حضور در این بازی ها بود.

وی که در وزن منهای 60 کیلوگرم توانست مدال طلای رقابت های لیگ جهانی کاراته در کشور هلند را کسب کند در ادامه افزود: یک سال از میادین دور بودم چون مصدومیت مانع تمرین و مسابقه می شد اما اکنون با آمادگی کامل برگشته ام و در رقابت های لیگ جهانی که انصافا سطح بالایی داشت با حریفان قدرتمندی مسابقه دادم تا آمادگی خود را در مقابله با برترین های کاراته دنیا به خوبی بسنجم، حالا امیدوارم این بار طلای بازی های آسیایی و همچنین یک بار دیگر مدال مسابقات جهانی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

مهدی زاده با تاکید بر آمادگی بالای خود، ابراز داشت: تلاش خود را کردایم تا با استفاده از حداکثر وقت و انرژی خود به بهترین آمادگی برسم، این بدان معنا نیست که به عالی‌ترین حد مطلوب رسیده ام، اما می‌توانم بگویم که در مسیر رشد حرکت کرده و آماده کسب افتخار هستم.

وی با اشاره به زمان برگزاری بازی های آسیایی و همچنین پیکارهای قهرمانی جهان در سال 2014، تصریح کرد: بازی های آسیایی در مهر ماه سال 93 به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی به انجام می رسد و کشور آلمان نیز در آبان ماه از کاراته کاهای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان پذیرایی می کند که امیدوارم بتوانیم با توجه به اردوهایی که برگزار می شود نتایج خوبی رقم بزنیم.

گفتنی است: امیر مهدی زاده در مسابقات لیگ جهانی کاراته که با شرکت برترین های دنیا در دهه سوم اسفند ماه در شهر آلمری کشور هلند به انجام رسید با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود قهرمان وزن منهای 60 کیلوگرم این پیکارها لقب گرفت و صاحب نشان طلا شد.

 

کد خبر 2259838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha