۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

دکتر فراهانی:

ده کشته و زخمی در برخورد پیکان و پیکان وانت در خمین برجای ماند

ده کشته و زخمی در برخورد پیکان و پیکان وانت در خمین برجای ماند

خمین - خبرگزاری مهر: مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پیکان وانت در خمین 2 نفر کشته و 8 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر قنبر فراهانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: ساعت 17:22 دقیقه سومین روز بهار در محور خمین – گلپایگان، ابتدای روستای رباط مراد برخورد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه خودرو پیکان وانت حادثه آفرید و نیروهای امدادی 115 را به صحنه کشاند.

وی گفت: در ساعت 17:22 دقیقه از طریق تماسهای مردمی به مرکز اطلاع رسانی اورژانس خمین گزارش شد که در دوراهی خمین – گلپایگان یک تصادف به وقوع پیوسته است و تعداد مصدومان زیاد و حال آنها وخیم گزارش گردیده شد.

ایشان در ادامه فرمودند: بلافاصله 3 واحد امدادی اورژانس 115 و واحدهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن به صحنه تصادف ضمن مدیریت صحنه و تریاژ به ارائه خدمات اورژنس پیش بیمارستانی به مصدومین پرداختند و مصدومین حادثه را به بیمارستان امام خمینی شهر خمین انتقال دادند.

دکتر فراهانی اضافه کرد: متاسفانه بی احتیاتی و انحراف به چپ یکی از خودرو ها باعث به وقوع پیوستن این حادثه شده است و تعداد بیش از حد مجاز سرنشینان حودروی پیکان وانت علت اصلی بالا بودن مصدومین و کشته های این تصادف جاده ای است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در آخر خاطر نشان کرد: با رعایت نکات ایمنی در رانندگی، عدم نجاور به حریم حقوق رانندگان دیگر و رعایت حد مجاز سرنشین در خودروها می توان از وقوع چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کرد.

کد خبر 2261007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha