۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹

اخبار کوتاه استان مرکزی؛

مسافران نوروزی در صورت تخلفات مراکز گردشگری با واحد نظارت استان تماس بگیرند

مسافران نوروزی در صورت تخلفات مراکز گردشگری با واحد نظارت استان تماس بگیرند

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از بازدید هتل‌ها، مهمان پذیرها، مجتمعات خدماتی بین‌راهی، سفره خانه های سنتی وموزه های استان خبر داد و گفت: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلفات این مراکزگردشگری و خدماتی با واحد نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن رحمتی با تاکید بر اهمیت نظارت بر نحوه ی ارایه ی خدمات به گردشگران استان در گفتگو با مهر افزود: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات و نظارت بر نرخ اغذیه و اشربه ، ارایه ی سرویس مناسب به مسافران و کنترل رعایت بهداشت در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می شود و در صورت تخلف شماره 08633121906 آماده ی دریافت نظرات،شکایات و پیشنهادات گردشگران است.


کارکنان راه آهن اراک بيش از 21 هزار نفر - ساعت آموزش مهارت دريافت کردند

مدير کل راه آهن اراک با بیان اینکه در سال 92 کارکنان راه آهن اراک بيش از 21 هزار نفر - ساعت آموزش مهارت دريافت کرده اند گفت: در اين مدت 821 نفر از كاركنان اين اداره كل در رده مديران و كاركنان در دوره هاي آموزشي شركت كرده اند.

جلال الدين كوكنار در گفتگو با مهر افزود: از 31 دوره برگزار شده در سال 92 تعداد 28 دوره در داخل اين اداره كل و 3 دوره نيز در خارج از مجموعه راه آهن برگزار شده است.

وي افزود:در سال 92 مجموعا 21 هزار و 710 هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده كه اين دوره ها در حوزه هاي فرهنگي اجتماعي،توانمندي اداري و عمومي فن آوري اطلاعات برگزار شده است.


شستشو و تعویض آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری اراک/استخر از پنجم فروردین بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از انجام عملیات شستشو و تعویض آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری اراک خبر داد.

حمید کربلایی حسنی در این رابطه گفت: از روز 28 اسفندماه تخلیه آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری آغاز شد و در روزهای یکم تا سوم فروردین ماه در چند مرحله شستشوی کف و دیواره های استخر با اسیدهای مناسب صورت گرفت و در نهایت امر در روز چهارم فروردین ماه با مساعدت سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی و پارک ها و فضای سبزشهرداری استخر آبگیری شد.

وی در ادامه از بهینه سازی سیستم های تصفیه آب استخر مجموعه ورزشی شهرداری خبر داد و افزود: به منظور بهینه سازی و افزایش بازدهی مجموعه، در ماه جاری فیلترهای سیلیس سیستم تصفیه آب استخر را بازسازی و در صورت نیاز تعویض خواهیم نمود تا بتوانیم شرایط مطلوب بهداشتی را در مجموعه به صورت پایدار حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: مجموعه استخر شهرداری پس از انجام کامل عملیات بهینه سازی از روز پنجم فروردین ماه مجدد بازگشایی شده و قابل استفاده برای عموم شهروندان می باشد.
 

کد خبر 2261448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha