۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

در ایام نوروز،

درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی بیش از 2 برابر میانگین کشوری است

درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی بیش از 2 برابر میانگین کشوری است

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی گفت: درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در ایام نوروز در استان مرکزی بیش از 2 برابر میانگین کشوری شده است.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: البته با توجه به بهره برداری عملیاتی از دوربین های ثبت تخلفات سرعت، کلیه رانندگان متخلف با هماهنگی پلیس راه استان اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: در نوروز امسال نرخ جریان تردد 496 وسیله نقلیه در ساعت بوده است که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است و از این حیث استان رتبه هفتم را در بین استانهای کشور کسب نموده است.

عابدی مجموع كل تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین را در 19 محور استان مرکزی دو میلیون و 683 هزار و 883 وسیله اعلام کرد و گفت: این ترددها در این محورها  که به ترددشمار آنلاین مجهز هستند از 25 اسفند تا 7 فروردین ماه صورت گرفته است.

وی سهم وسائط نقلیه سنگین را از ترددها 17درصد دانست و گفت: شلوغ ترین ساعت تردد در محورهای استان مرکزی مربوط به روز پنج شنبه 29 اسفند  بین ساعت 15 تا 16 با تردد 3408 وسیله نقلیه در محور اراک - شازند بوده است.

سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای استان مرکزی درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان را 24 درصد عنوان کرد و گفت: میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور 10 درصد است.

به گفته عابدی محورهای دارای بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز دلیجان سلفچکان،  اراک - شازند، آزادراه همدان - ساوه و سلفچکان اراک است.

کد خبر 2261731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha