۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

حجت الاسلام چمانی:

12 فروردین عید بزرگ انقلاب ایران است/در این روز کشتی انقلاب به ساحل پیروزی رسید

12 فروردین عید بزرگ انقلاب ایران است/در این روز کشتی انقلاب به ساحل پیروزی رسید

اراک – خبرگزاری مهر: معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل تبلغایت اسلامی استان مرکزی گفت: 12 فروردین روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید این روز بزرگ را عید انقلاب نامید و آن را گرامی داشت.

حجت الاسلام داود چمانی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 12 فروردین از اعیاد ملی و مذهبی است که همواره در تاریخ پر افتخار ملت فهیم و بصیر و انقلاب ایران ماندگار خواهد بود.

وی با بیان این که در این روز درخت انقلاب و خون هزاران شهید انقلاب به ثمر نشست افزود: 12 فروردین بهار دیگری برای مردم ایران است و باید از آن به عنوان روز ایمان و تکیه بر باورهای قلبی و روز اراده ملت انقلابی ایران نامید مرمی وفادار به امام و ارمانهای انقلابی که با حضور در پای صندوق های اخذ رای موجبات ناامیدی دشمنان و خوشحالی رهبر خود شدند.

در این روز کشتی انقلاب به ساحل پیروزی رسید

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به  این که یوم الله 12 فروردین تکمیل کننده یوم الله 22 بهمن است افزود: در این روز کشتی انقلاب به ساحل پیروزی رسید و تلاش چندین ساله امام راحل و مردم رقم خورد تا نام انقلاب بر تارک ایارن عزیز درخشیدن بگیرد.

حجت الاسلام چمانی مقاومت بی بدیل ملت ایران در طول دوران انقلاب را بی نظیر دانست و گفت: با توجه به هجمه عظیم دشمنان اسلام در برابر نظام اسلامی و بهانه تراشی های آنان و متهم نمودن ایران اسلامی به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم، ملت و مسئولین باید با هوشیاری و افزایش وحدت و انسجام خود با محوریت ولایت فقیه به دشمنان ثابت کنند کهملت ایران و جوانان این مرز و بوم با عهدی که با اسلام، اهل بیت (ع)، امام و شهدا بسته اند وفادار بوده و به دشمنان اجازه مداخله در امور داخلی ایران را نمی دهند.

کد خبر 2263271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha