۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۲۳

حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و داماش؛

شادی گل پرحاشیه رجب‌زاده و سجده شکر ذوبی‌ها/ کریمی یک تعویض را سوزاند

شادی گل پرحاشیه رجب‌زاده و سجده شکر ذوبی‌ها/ کریمی یک تعویض را سوزاند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهدی رجب‌زاده به دلیل شادی بعد از گل دومش، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده و واکنش‌های تند سرمربی ذوب‌آهن را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* بازیکنان تیم داماش در پایان نیمه نخست بازی به شدت به داوری اعتراض کرده و گرد داور جمع شدند اما اکبریان، داور مسابقه، آنها را به سمت رختکن هدایت کرد.

* محمد سیاه، بازیکن تیم داماش در پایان نیمه نخست بازی به دلیل اعتراض به داوری، از داور بازی کارت زرد گرفت.

* حرکت مهدی رجب‌زاده بعد از گل دومش در دیدار با داماش، یک کارت زرد برای او به همراه داشت و سبب شد که اعتراض هواداران و سرمربی تیم را به دنبال داشته باشند.

* سرمربی ذوب‌آهن بعد از گلزنی مهدی رجب‌زاده و در آوردن پیراهن وی، نسبت به این اقدام وی اعتراض کرد.

* استقبال تماشاگران تیم ذوب‌آهن از این بازی تا نیمه دوم ادامه داشت و نزدیک به 5 هزار تماشاگر برای تماشای این بازی خود را به ورزشگاه فولادشهر رساندند.

* محسن بیاتی‌نیا، مهاجم تیم ذوب‌آهن بعد از تعویض خود در این بازی به شدت عصبانی بود و نسبت به از دست رفتن موقعیت و بیرون آمدن از زمین عصبانی بود.

* اعتراض تماشاگران ذوب‌آهن نسبت به قضاوت داوری از دیگر حاشیه‌های این مسابقه بود و بازیکنان داماش نیز نسبت به قضاوت اکبریان معترض بودند.

* عملکرد بسیار مناسب مهدی رجب‌زاده در این مسابقه بسیار قابل توجه بود و وی که نزدیک به 34 سال سن دارد، در بسیاری از صحنه‌ها، بازیکنان جوان تیم داماش را جا می‌گذاشت.

* علی نظر محمدی، سرمربی تیم داماش و فیروز کریمی، سرمربی ذوب‌آهن در دقایق پایانی این مسابقه، حرکات جالت توجهی از خود نشان می‌دادند و سوژه عکاسان رسانه‌های گروهی شدند.

* فیروز کریمی، سرمربی ذوب‌آهن در شرایطی که پژمان قرمزی را در نیمه دوم وارد زمین کرده بود، به یک باره در دقایق پایانی مسابقه، سپهر حیدری را به جای او به زمین فرستاد.

* فیروز کریمی، سرمربی ذوب‌آهن در ثانیه‌های‌های پایانی بارها به ساعت ورزشگاه نگاه می‌کرد و با استرس این مسابقه را دنبال می‌کرد.

* هواداران ذوب‌آهن در ثانیه‌های پایانی مسابقه با به صدا در آوردن سوت‌‌های خود، خواستار پایان مسابقه شدند.

* بازیکنان داماش بعد از پایان این مسابقه به سمت داور رفته و نسبت به عملکرد وی اعتراض کردند که سرمربی داماش تلاش کرد که آنها را از کنار داور متفرق کند.

* بازیکنان ذوب‌آهن بعد از پایان مسابقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان سجده شکر به جای آوردند.

این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک تیم ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

کد خبر 2265435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha