۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۵۳

زلاتکو کرانچار:

سپاهان شایسته پیروزی بر ملوان بود/ چند بازیکن به فوتبال ایران معرفی کردیم

سپاهان شایسته پیروزی بر ملوان بود/ چند بازیکن به فوتبال ایران معرفی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ملوان بندرانزلی گفت: سپاهان در این بازی شایسته برد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر ملوان انزلی بیان کرد: ما نیاز مبرمی به این برد داشتیم و از لحظه نخست به دنبال این بودیم که بازی را به سود خود پیش ببریم. دوبار از حریف پیش افتادیم ولی هر دو بار آنها کار را به تساوی کشاندند. من به هر دو تیم تبریک می گویم. آنها بازی جوانمردانه‌ای را رقم زدند ولی باید بگویم که حق ما برد بود چونکه با یک بازیکن کمتر توانستیم برنده شویم. به نظرم همه از دیدن این بازی لذت بردند.

وی درباره نقش مهم این تیم در تعیین قهرمان فصل بیان کرد: در واقع همه بازی‌ها در قهرمانی یا راه‌یابی به لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بوده است. شاید اگر بازی رفت را برابر ملوان از دست نمی‌دادیم یا مقابل سایپا در دو بازی رفت و برگشت امتیاز نمی‌دادیم حالا قهرمان لیگ بودیم. سرنوشت لیگ تا روز پایانی در ابهام قرار دارد.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: درست است که نمی‌توانیم قهرمان شویم ولی سه، چهار بازیکن خیلی خوب را به فوتبال ایران معرفی کردیم که در حال ملی‌پوش شدن هستند و این برای ما خوشایند است. ضمن اینکه با برد در هفته آینده اگر به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم می‌توانیم خودمان را راضی نگه داریم.

وی درباره اخراج احمدی بیان کرد: من در شرایطی قرار ندارم که درباره داوری نظر بدهم ولی هر داوری بینش خود را دارد با این حال باید بگویم که کارت زرد دوم برای علی احمدی کمی سختگیرانه بود و او سزاوار این نبود که اخراج شود.

کد خبر 2265444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha