۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۳۸

زلاتکو کرانچار:

ماندنم در سپاهان به آینده بستگی دارد/ نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

ماندنم در سپاهان به آینده بستگی دارد/ نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ماندنم در سپاهان به آینده بستگی دارد و باید در این زمینه بعد از پایان لیگ مذاکره کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در چارچوب رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما از ماه‌ها پیش می‌دانستیم که رقبای ما دچار نوسان می‌شوند اما درباره قهرمانی، مقصر همه اتفاقات رخ داده خودمان هستیم.

وی افزود: سپاهان در فصل جاری مقابل تیم‌های خوب لیگ برتر نتایج مناسبی کسب کرد اما مقابل تیم‌های قعر و وسط جدولی متحمل باخت شد و حتی ممکن است که فوتبال روی بد خود را به ما نشان دهد و ما نتوانیم سهمیه کسب کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه تیم ما هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، بیان داشت: فردا بازی سختی در پیش داریم و باید تلاش کنیم که در این بازی نهایت تلاش خود را به کار گیریم و برای رسیدن به قهرمانی به میدان برویم زیرا یکی از اعجازهای فوتبال این است که نتایج بر اساس آنچه فکر نمی‌کنیم، پیش می‌آید.

وی به احتمالات قهرمانی سپاهان اشاره کرد و گفت: اگر ما بتوانیم نفت را با اختلاف 2 گل ببریم و تیم‌های رقیب همچون پرسپولیس، استقلال و فولاد متحمل شکست شوند، سپاهان قهرمان می‌شود اما یک اشتباه می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

کرانچار گفت: ما در فصل جاری مشکلات بسیاری داشتیم و تغییر مدیران عامل باشگاه، جدایی افشین و جباری، مصدومیت سوکای و نویدکیا و مشکلات دیگر، شرایط ما را بد کرد اما با این حال خوشحال هستم بازیکنان جوانی به تیم معرفی کردیم که آینده فوتبال کشور و اصفهان را تأمین می‌کنند.

وی بیان کرد: همه تلاش خود را برای بازی فردا انجام داده‌ایم و تمرینات بسیاری برای آن در دستور کار داشتیم و به خوبی می‌دانیم که در فینال فردا، باید برای رسیدن به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با نیم‌نگاهی به قهرمانی بازی کنیم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: علی احمدی به دلیل محرومیت و یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت در این بازی برای ما بازی نمی‌کند.

وی درباره حضور رحمان احمدی در ترکیب اصلی تیمش در این بازی گفت: هر کس اسراری دارد و من نمی‌توانم اسرار تیم خودم را مطرح کنم زیرا هر کس اسرار خود را به غریبه‌ها و همسایه نمی‌گوید!

کرانچار با اشاره به ماندنش در تیم سپاهان گفت: با توجه به مشغله‌های لیگ برتر، آسیا و مسابقات حذفی، هنوز با مدیریت باشگاه درباره شرایط آینده صحبت نکرده‌ایم اما میل به مذاکره در مدیریت باشگاه و کادر فنی نیز وجود دارد، با این حال همه چیز به آینده بستگی دارد.

وی اضافه کرد: ما در بازی فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم اما در کنار آن به بازی‌های دیگر و قهرمانی نیز نیم‌نگاهی داریم و به قهرمانی نیز فکر می‌کنیم.

کد خبر 2268186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha