۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۱۶

حواشی دیدار سپاهان و نفت تهران؛

خوشحالی سپاهانی‌ها از گل خوردن استقلال/ عقیلی باز هم پنالتی از دست داد!

خوشحالی سپاهانی‌ها از گل خوردن استقلال/ عقیلی باز هم پنالتی از دست داد!

اصفهان – خبرگزاری مهر: تماشاگران سپاهانی حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بعد از گل خوردن استقلال در دیدار با تراکتورسازی نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و خوشحالی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* با توجه به مشخص نبودن شرایط محرم نویدکیا پیش از آغاز مسابقه، تیم اصفهانی با 12 بازیکن تمرین می‌کرد و زمانی که مشخص شد نویدکیا می‌تواند در ترکیب تیم اصفهانی به میدان برود، علی کریمی در ترکیب تیم قرار نگرفت.

* از ابتدای مسابقه تماشاگران سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند و با آغاز بازی نیز رفته‌رفته بر تعداد تماشاگران سپاهان حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شد.

* دو تیم پیش از آغاز مسابقه حلقه اتحاد تشکیل دادند و بازار خوش‌وبش در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیش از آغاز مسابقه گرم بود.

* حضور شهاب گردان در ترکیب اصلی سپاهان با وجود اشتباهات او در بازی گذشته‌اش از نکات جالب مسابقه بود؛ او بار دیگر رحمان احمدی را نیمکت‌نشین کرد.

* سرجیو فن‌دایک، مهاجم دورگه سپاهان نیز به دلیل گلی که در بازی گذشته تیم اصفهانی به ثمر رساند، از ابتدا برای سپاهان به میدان رفت.

* استقبال تماشاگران سپاهان از ابن مسابقه قابل توجه بود و با گذشت 30 دقیقه از آغاز مسابقه، این تماشاگران همچنان به ورزشگاه وارد می‌شدند.

* برخورد نامناسب نیروهای حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با خبرنگاران، صدای اعتراض برخی از آنها را در آورده بود؛ با وجود اینکه برخی خبرنگاران آی‌دی کارت داشتند، از حضور آنها در ورزشگاه ممانعت شده بود.

* دو تیم سپاهان و نفت با در دست داشتن بنری انصراف خود را از دریافت یارانه‌ها، پیش از آغاز بازی اعلام کردند.

* اعتراض کادر فنی و تماشاگران سپاهان نسبت به اعلام نشدن خطای هند بازیکن تیم نفت تهران در دقایق نخست بازی از نکات حاشیه‌ای بازی به شمار می‌رفت.

* داور مسابقه در این بازی بارها به بازیکنان نفت تهران تذکر داد؛ او در یک صحنه به حمدی‌نژاد، بازیکن تیم نفت تهران به دلیل اعتراضاتش تذکر داد.

* شجاع خلیل‌زاده بعد از دریافت کارت زرد از داور مسابقه در دقیقه 18 به شدت به سمت داور رفته و به وی اعتراض کرد و بر سر او فریاد می‌کشید!

* خطای دروازه‌بان تیم نفت تهران به روی مهدی شریفی در دقیقه 20 مسابقه، با اعتراض کادر فنی و تماشاگران سپاهان همراه بود و آنها اعتقاد داشتند که این صحنه پنالتی است.

* گل‌محمدی به هدایت تیم نفت تهران مشغول بود و در سوی دیگر، زاغی‌نژاد، دستیار کرانچار در نیمه نخست بازی، هدایت تیم اصفهانی را بر عهده داشت.

* یحیی گل‌محمدی در نیمه نخست بازی بارها کنار زمین به داور اعتراض کرد و این اعتراضات سبب می‌شد که داور مسابقه بازی را متوقف کند.

* هواداران سپاهان زمانی که خبر گل خوردن تیم استقلال را متوجه شدند، به شدت نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و خوشحالی کردند.

* خطای دست محمد امین حاج‌محمدی، بازیکن نفت تهران در دقیقه 35، یک پنالتی به سود سپاهان در پی داشت اما هادی عقیلی نتوانست از این پنالتی بهره ببرد.

* عقیلی با از دست دادن این پنالتی، دومین پنالتی از دست رفته خود را در نیم‌فصل دوم جاری برای سپاهان به ثبت رساند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل تیم سپاهان و نفت به پایان رسید.

 

کد خبر 2268528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha