۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۳۵

یحیی گل محمدی:

نفت قهرمان هم نشود، چیزی از دست نمی‌دهد/ به قهرمانی امید داریم

نفت قهرمان هم نشود، چیزی از دست نمی‌دهد/ به قهرمانی امید داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی نفت تهران گفت: نفت حتی اگر قهرمان هم نشود، چیزی از دست نمی‌دهد زیرا بازیکنان این تیم با اقتدار تا اینجا پیش آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: بازی مقابل سپاهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های امسال ما به شمار می‌رود و به نظر من سرنوشت‌ساز ترین بازی برای قهرمانی، دیدار ما و سپاهان است.

وی با بیان اینکه نگاه‌های بسیاری به این بازی معطوف شده، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که همه چیز دست خودمان است زیرا اگرچه سپاهان یک تیم بسیار خوب بوده و در سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته اما همه چیز دست خودمان است و می‌دانیم که بازی آسانی در پیش‌رو نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به شرایط تیمش برای این بازی بیان داشت: ما برای دیدار با سپاهان دو بازیکن محروم داریم و پورحمدان، آل نعمه و امیری به دلیل مصدومیت نمی‌توانند برای ما بازی کنند اما با این حال به کسب نتیجه در دیدار با سپاهان امید داریم.

وی با اشاره به شرایط تیم سپاهان و نقطه قوت این تیم، گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و از مهاجمان و هافبک‌های خوبی بهره می‌برد اما ما برای این تیم برنامه داریم و تلاش می‌کنیم که با بازیکنان جوان، در کنار امید به آینده، نتیجه بگیریم.

گل‌‌محمدی پیرامون اینکه ضربات ایستگاهی در بازی‌های پایانی تاثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: موافق هستم که ضربات ایستگاهی در بازی فردا تاثیرگذار هستند و ما نیز به این مسئله توجه ویژه‌ای از خود نشان می‌دهیم و مطمئن هستم که بازی روز جمعه، تقابل دو قدرت است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا برای فصل آینده با باشگاه نفت مذاکره کرده یا خیر، ادامه داد: من هنوز درباره فصل آینده با باشگاه مذاکره‌ای نکرده‌ام اما بعد از بازی فردا، نشستی برگزار کرده و درباره فصل آینده به صحبت می‌پردازیم.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه مهدی شریفی پدیده لیگ به شمار می‌رود، اظهار داشت: این بازیکن با گل‌های خود همه را غافلگیر کرده و نشان داده که پدیده لیگ است بنابراین امیدوارم که در ادامه برای تیم ملی و لیگ برتر کشور مفید باشد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش بسیاری کرده‌اند و اگرچه در حال حاضر پنج تیم به قهرمانی امیدوار هستند اما تیم ما با بازیکنان جوان خود شایسته رسیدن به قهرمانی است، هرچند که اگر قهرمان هم نشود، چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌شود.

کد خبر 2268185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha