۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۱۹

قاسم حدادی‌فر:

ذوب‌آهن به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد/ استرس قعر جدول بالاست

ذوب‌آهن به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد/ استرس قعر جدول بالاست

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن با پیروزی امروز خود مقابل داماش گیلان، به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی‌فر عصر امروز پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط دیدار این تیم و پیروزی در این بازی اظهار داشت: به نظر من این مسابقه، دیدار بسیار خوبی بود و تیم ما از ابتدا موقعیت‌های بسیاری داشته و با همه احترامی که برای داماش قائل هستم، به نظرم امروز ما از این تیم بهتر بودیم.

وی افزود: ما در دیدارهای قبلی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذاشتیم و با انسجام بازی می‌کردیم اما متاسفانه بد گل می‌زدیم و روی موقعیت‌های ساده گل می‌خوردیم اما امروز این اتفاق صورت نگرفت.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن تهران تصریح کرد: به نظر من این بازی بسیار سخت است زیرا راه‌آهن در زمین خودش بازی می‌کند و عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد اما امیدوار هستم که ما با بازی هجومی در این مسابقه، به موفقیت برسیم.

وی پیرامون داوری این بازی گفت: به نظر من داور این مسابقه در دیدار امروز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در اکثر صحنه‌ها نزدیک بوده و خوب قضاوت کرد.

حدادی‌فر خاطرنشان کرد: ما با این پیروزی به بقا امیدوارتر شدیم اما شرایط تیم‌های پایین جدول بسیار دشوار بوده و تیم‌ها همه برای بقا می‌جنگند.

کد خبر 2265463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha