۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۳۲

قاسم دهنوی:

بازی را شنبه شب از دست داده بودیم/ هواداران از همه چیز مطلع نیستند

بازی را شنبه شب از دست داده بودیم/ هواداران از همه چیز مطلع نیستند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این تیم بازی را شب گذشته از دست داد زیرا به دلیل مشکلات مالی، بازیکنان از لحاظ روحی کاملا به هم ریخته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم دهنوی پس از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر راه‌اهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما بازی را شب گذشته از دست داده بودیم زیرا از لحاظ روحی کاملا به هم ریخته بودیم. آقایان کاری کرده بودند که بازیکنان با آمادگی کامل روحی درون زمین حاضر نباشند.

وی افزود: چندین ماه است پولی دریافت نکرده‌ایم و در حالیکه قرار بود بعد از مدت‌ها به ما پولی داده شود، دیروز شرط و شروطی برای ما گذاشته بودند، آنهم برای پولی که مدت‌هاست دریافت نکرده بودیم.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد توهین‌هایی که علیه او شد و تماشاگران بازیکنان پرسپولیس را بی‌غیرت خواندند، اظهار کرد: اینقدر حواسم به بازی بود که متوجه این حرف‌ها نشدم و نشنیدم که هواداران از چنین الفاظی استفاده کنند. من از ابتدای فصل با هواداران دچار مشکل بودم و اتفاقاتی که برای من رخ داد، موجب شد که هواداران هیچگاه مرا به عنوان بازیکن محبوب پرسپولیس نپذیرند.

دهنوی ادامه داد: آن اتفاقاتی که در مورد با مشکلم با تیم سپاهان بوجود آوردند و باعث محرومیتم شد و اتفاقات دیگری باعث شد هواداران من را عامل شکست پرسپولیس یا نتیجه نگرفتن تیم می‌دانند.

وی در مورد اینکه  این بی‌پولی‌ها بهانه‌ای بیش نیست، یادآور شد: شما یا هر شخص دیگری در کاری که دارد انجام می‌دهید  انتظار دریافت حق و حقوقش را دارید. اگر پول شما خبرنگاران پرداخت نشود آیا می‌توانید مانند روزهای اول کار کنید، قطعا نمی‌توانید. برای ما شرط و شروط می‌گذارند و می‌گویند بیش از 50 درصد پولشان را پرداخت نکنید، مگر می‌شود شما برای تیمی یا کاری انجام دهید و از نیمی از حقوق خود چشم پوشی کنید.

هافبک پرسپولیس گفت: در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست. من به همه هواداران پرسپولیس می‌گویم که آنها از همه چیز مطلع نیستند که بازیکنان پرسپولیس را بی‌غیرت می‌خوانند. اگر ما در دقیقه آخر آن گل را نمی‌خوردیم، قطعا چنین شعارهایی علیه بازیکنان تیم محبوبشان نمی‌دادند.

کد خبر 2265477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha