۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۱۴

علی نظر محمدی:

صحبت‌های تاج و قضاوت داوری شائبه‌برانگیز بود/ از پشت کوه نیامده‌ایم!

صحبت‌های تاج و قضاوت داوری شائبه‌برانگیز بود/ از پشت کوه نیامده‌ایم!

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: صحبت‌های تاج و قضاوت داوری شائبه‌برانگیز بود و نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظر محمدی عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات تیمش در این بازی اظهار داشت: ما برای این بازی به دلیل مشکلات مالی، دیر به اصفهان رسیدیم و بازیکنان ما به دلیل مشکل ارتفاع، در ابتدا نتوانستند خوب ظاهر شوند اما رفته رفته، شرایط تیم بهتر شد.

وی افزود: من این برد را به بازیکنان ذوب‌آهن و مردم اصفهان تبریک می‌گویم اما به باشگاه اصفهانی تبریک نمی‌گویم زیرا اگرچه ذوب‌آهن به احتمال فراوان در لیگ برتر می‌ماند اما نمی‌دانم چرا یک هفته قبل، تاج رئیس سازمان لیگ اعلام می‌کند که ذوب‌آهن قطعا در لیگ می‌ماند و این باعث می‌شود که مسائلی مطرح شود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: اگر شما به قضاوت و پرچم زدن کمک داور اول نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در موقعیت گل ذوب‌آهن، چند بازیکن این تیم در آفساید بوده و تمرکز دروازه‌بان ما را به هم ریخته بودند اما داور این موقعیت را آفساید اعلام نکرد.

وی ادامه داد: قضاوت داوری عادلانه نبود و شرایط به سود ذوب‌آهن بود اما امیدوارم که در هفته آخر، خدا حق ما را بازگرداند.

نظر محمدی در پاسخ به اینکه آیا ذوب‌آهن تبانی کرده است، گفت: من اتهام نمی‌زنم اما به هر حال قضاوت به سود این تیم بوده و تاج از ماندگاری این تیم صحبت کرده است و ما نیز سال‌ها در فوتبال هستیم و از پشت کوه به فوتبال نیامده‌ایم.

وی افزود:ما مسئولان خوبی داریم و امیدوارم که عابدینی این مسئله را بررسی کرده و مشخص کند که آیا ذوب‌آهن در این مسئله نقش داشته یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: مطمئن هستم که ملوان در بازی هفته آینده مقابل فجر جوانمردانه بازی می‌کند و کم‌کاری نمی‌کند.

کد خبر 2265485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha