۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۳۳

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر فجر

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر فجر

مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر فجر تا 25 فروردین تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آبان سخنگوی هشتمین دوره جشنواره شعر فجر با اشاره به استقبال علاقمندان در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار اظهار داشت: پایان مهلت ارسال آثار 20 فروردین تعیین شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست شاعران کمیته علمی در جلسه روز گذشته خود (دوشنبه 18 فروردین) این مهلت را تا 25 فروردین تمدید کرد و شاعران م توانند آثارشان را ارسال کنند.

آبان افزود: با توجه به روند چشمگیر ارسال آثار در دو روز گذشته که به بیش از 400 شاعر رسیده است و این مسئله که معمولاً علاقمندان در فرصت روزهای پایانی بیش از سایر روزها شرکت می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم استقبال بسیار خوبی از این دوره صورت گیرد. ضمن اینکه این دوره از جشنواره درهای خود را به روی شاعرانی که تاکنون در جشنواره ها مشارکت نداشته‌اند، گشوده و انتظار می‌رود اسقبال گسترده‌تری صورت گیرد و ما امیدواریم با تعداد کم‌نظیری از شاعران شرکت کننده جشنواره مواجه باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از بخش‌های رقابتی جشنواره شعر فجر نیز بخش کتاب است و شاعران می‌توانند جهت شرکت در این بخش دو جلد از آثار چاپ شده‌شان در سال‌های 90 تا 92 را به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره 7، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

سخنگوی هشتمین دوره جشنواره شعر فجر همچنین با اشاره به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری روز چهارشنبه 20 فروردین از برگزاری نشست خبری در هفته آینده خبر داد.

کد خبر 2265538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha