۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۳۴

آشتیانی در گفتگو با مهر:

اشتباه مدافعان پرسپولیس بچگانه بود/ استقبال تماشاگران فاجعه‌بار است

اشتباه مدافعان پرسپولیس بچگانه بود/ استقبال تماشاگران فاجعه‌بار است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تساوی پرسپولیس برابر راه‌آهن حاصل اشتباه بچگانه مدافعان این تیم بوده و تقصیری متوجه علی دایی نیست.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر راه آهن و کم شدن شانس قهرمانی سرخپوشان اظهار کرد: من این نتیجه را تقصیر علی دایی نمی‌دانم. وقتی پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک از راه آهن جلو بود، نباید به دفاع مطلق روی می آورد. دفاع مطلق وقتی که شما از حریفتان یک گل جلو هستید، استرس‌زاست و به مویی بند است.

وی افزود: دایی مدام بازیکنانش را به جلو فرا می‌خواند ولی آنها گوش نمی‌کردند. همین باعث شد تا مدافعان پرسپولیس تمرکزشان را از دست بدهند و با یک اشتباه بچگانه، گل تساوی را دریافت کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: چند سالی است که پرسپولیس به عنوان قهرمانی نمی‌رسد. این موضوع برای فوتبال ما و تیم‌های پرطرفدار خوب نیست. پرسپولیس با این شرایط طرفدارانش را از دست می‌دهد. در همه جای دنیا به تیم‌های پرطرفدار کمک می‌کنند و حتی به آنها وام می‌دهند تا مشکلاتشان را رفع کنند ولی اینجا شرایط فرق می‌کند.

آشتیانی تاکید کرد: دل من برای هواداران سوخت. همین مسائل باعث شده که الان ورزشگاه‌های ما پر نمی‌شود. تهران در حال حاضر 15 میلیون نفر جمعیت  دارد ولی ورزشگاه‌هایش در مسابقات لیگ پر نمی‌شود. استقبال کم هواداران از مسابقات لیگ فاجعه بار است و این موضوع به آینده فوتبال ایران لطمه خواهد زد.

وی در پایان با کم دانستن شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل، گفت: امیدوارم اتفاقات هفته آخر به نفع پرسپولیس باشد تا این تیم به عنوان قهرمانی برسد. در غیر اینصورت باید امیدوار باشیم پرسپولیس حداقل بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم راه آهن رفت و با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

کد خبر 2265771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha