۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹

پرویزی:

انصراف از دريافت يارانه تقويت اقتصادي ملي و ياري اقشار نيازمند است

انصراف از دريافت يارانه تقويت اقتصادي ملي و ياري اقشار نيازمند است

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالي گفت: انصراف از دريافت يارانه، تقويت اقتصادي ملي و ياري اقشار نيازمند است .

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس سيد علي اكبر پرويزي صبح چهارشنبه در نشست با رئيس كل دادگستري استان و مديران دستگاه قضايي با تأكيد براهميت اجراي دقيق ثبت نام دريافت يارانه افزود: دولت براي ارائه خدمات به اقشار واجد شرايط و برداشتن گام هاي موثر در اقتصاد ملي، همت و عزم جدي دارد و به همین جهت حداكثر توان خود را متوجه موفقيت اين اقدام ملي كرده است.

وي با اشاره به ارتباط صميمانه قواي كشور، از تعامل دستگاه قضايي استان با نماینده عالی دولت قدرداني كرد و افزود: شعار سال جاري كه توسط مقام معظم رهبري در پيام نوروزي ايشان اعلام شد، پشتوانه اين اقدام مديريت ملي است.

پرویزی اظهار داشت: برای رفع مشکلات موجود باید با روحيه جهادي و با عزمی ملي، كار و تلاش کرد چرا که امروز مسائل اقتصادي متعددي وجود دارد كه نيازمند اصلاح و مديريت كارآمد است و تلاش در این زمینه به تقويت اقتصاد مقاومتي منجر خواهد شد.

استاندار خراسان شمالي اضافه كرد: اقدام دولت در جهت دهي مبالغ كوچك يارانه به سوي مصالح و منافع ملي يك نوع كار خير و تعاون در امور خير است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: براي توسعه و آباداني كشور و استان نيازمند ياري تك تك آحاد مردم شريف هستيم.

وی تصریح کرد: معطوف كردن مبالغ اندك به يك امر ملي و تبديل آن به عزمی ملي مي تواند تأمين كننده اهداف بزرگ و ارزشمندی براي مردم كشور باشد.

در اين نشست رئيس كل دادگستري استان نيز با تأكيد بر تلاش برای تحقق شعار سال 93 گفت: مديريت جهادي مستلزم كار شبانه روزي است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی افزود: دادگستری خراسان شمالی با برنامه ریزی های انجام شده بنا دارد بيشتر جلسات خود را در ساعات غير اداري برگزارکند تا این اقدام مكمل كار همکاران دستگاه قضایی استان در ساعات اداري باشد.

وی با اشاره به همت و توجه همه قواي نظام اسلامی به موضوع اقتصاد و فرهنگ در سال جاري گفت: دستگاه قضايي نيز علاوه بر داشتن برنامه هاي خود در اين حوزه ها، پشتيبان قوه مجريه خواهد بود.

وي هماهنگي دستگاه اجرايي و قضايي در استان را بسيار مثبت خواند و افزود: ثمرات سازنده اين تعامل به مردم شريف بر مي گردد که مي تواند در

کد خبر 2267416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha