۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

امين پور:

دانشگاهيان نقش مهمی در تبیین قانون اجرای هدفمندی یارانه‌ها دارد

دانشگاهيان نقش مهمی در تبیین قانون اجرای هدفمندی یارانه‌ها دارد

بیجار - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری بیجار گفت: دانشگاهيان و افراد تحصيل كرده نقش مهمی در تبیین و بستر سازی براي اجرای قانون هدفمندی یارانه ها دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، باقرجدی امین‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگي و اطلاع رساني اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که با حضور اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌های بیجار در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید سعی شود تا  اطلاع رسانی کامل و دقیق و بستر سازی لازم  برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ایجاد شود.

وی افزود: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها راهکار مهم در راستای اجرای عدالت در کشور است و مسئولین باید با  اجرای دقیق آن تمای تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: اجرای موفق مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی و بخش خصوصی، علما و روحانیان، دانشگاهیان و نخبگان و همه اقشار مردم است

امین پور در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد:دانشگاه ها یکی از نهاد های مهم تاثیر گذار در راستای اطلاع رسانی و بستر سازی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها است و باید سعی شود تا از این بستر نهایت بهره لازم بره شود.

وی  با بیان اینکه جامعه دانشگاهی از جوامع تأثیرگذار در جامعه است بیان داشت: اساتید دانشگاه‌ها در ابتدای آغاز به تدریس در کلاس‌های آموزشی به اهمیت و اهداف و رویه انجام اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها دانشجویان را توجیه سازند.

وی تاکید کرد: سرپرستان خانوار با آگاهی و دقت کامل نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند  و بیان اظهارات غیرواقعی از سوی سرپرستان خانوارها طی مرحله راستی‌آزمایی مشخص و متخلفین طبق قانون جریمه خواهند شد.

 سرپرست فرمانداری بیجار در پایان سخنان خود خواستار انصراف افراد دارای وضعیت مالی مناسب از دریافت یارانه شد و گفت: عدم دریافت یارانه به منزله افزایش توان دولت برای فعالیت های اقتصادی است.

 

کد خبر 2267381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha