۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۴۳

قانون مقابله با فساد به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی ابلاغ شد

قانون مقابله با فساد به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی ابلاغ شد

اراک – خبرگزاری مهر: در اولین نشست ستاد ارتقا سلامت اداری و مبارزه با فساد استان مرکزی مقرر شد قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به کلیه دستگاه های اجرایی استان مرکزی ابلاغ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار استان مرکزی ظهر روز یکشنبه دراین ستاد گفت: قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد قانون کاملی است که اجرا شدن آن کمک شایانی به رفع برخی مشکلات اداری می کند.

محمد حسین مقیمی تعیین جرم در قالب این قانون را یک ابزار نگهدارنده خوب عنوان کرد و لفزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا این قانون در قالب یک واحد درسی و آموزشی به تمامی کارکنان و شاغلان دستگاه های اجرایی استان مرکزی آموزش داده شود.

وی در ادامه بر ضروت اجرای ماده 3 بند الف این قانون در دستگاه های اجرایی مبنی بر ایجاد دیدارگاه‌های الکترونیک تاکید کرد و گفت: تا قبل از ایجاد این امکانات در تمامی دستگاه‌های اجرایی مدیران باید نسبت به اطلاعرسانی نحوه خدمات خود در قالب بنر، پلاکارد و اطلاعیه ها در ادارات خود اقدام کنند.

جهل به قانون عامل اصلی وقوع عمده تخلفات اداری

استاندار استان مرکزی جهل به قانون را عامل اصلی وقوع عمده تخلفات اداری برشمرد و گفت: این مسئله عامل اصلی اخذ رشوه در برخی ادارت و سوء استفاده برخی افراد است.

مدیرکل منابع انسانی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: مبارزه با فساد اداری و ارتقا سلامت اداری 2 قوله مهم است که در دولت یازدهم بر آن توجه جدی شده و تلا می شود تا با تحقق این مهم زمینه های جلب اعتماد عمومی مردم در جامعه نیز فراهم شود.

کد خبر 2270031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha