۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷

فراشی در گفتگو با مهر:

خط خوردن یک گلر قبل از سفر به ازبکستان/ از وضعیت نظری اطلاع دقیقی ندارم

خط خوردن یک گلر قبل از سفر به ازبکستان/ از وضعیت نظری اطلاع دقیقی ندارم

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال ضمن مطلوب توصیف کردن شرایط دروازه‌بان‌های تیم ملی قبل از سفر به ازبکستان و روسیه، گفت: از سه دروازه‌بان حاضر در اردو یک نفر قبل از اردوی پیش رو خط خواهد خورد ولی مشخص نیست در نهایت چند گلر به جام ملت‌ها ببریم.

امیر فراشی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در اردو آماده سازی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سپهر محمدی، علیرضا صمیمی و مهدی مصطفایی سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی هستند. آنها چون از دل لیگ به اردو دعوت شده‌اند شرایط بسیار خوبی دارند. مصطفایی دروازه‌بان جوانی است که آینده خوبی دارد و در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص اینکه "آیا سه دروازه‌بان حاضر در اردو با تیم ملی به اردوی ازبکستان و روسیه خواهند رفت یا خیر"؟ گفت: خسوس تصمیم نهایی را درباره دروازه‌بان‌ها می‌گیرد ولی صحبت است که با دو دروازه‌بان به این سفرها برویم. در واقع یک گلر خط خواهد خورد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که "با وجود مصطفی نظری دروازه‌بان ایرانی تیم نوریل نیکل روسیه که از اردوی روسیه به تیم ملی ملحق می‌شود، تعداد دروازه‌بان‌های فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا چند نفر خواهد بود"؟ تاکید کرد: من با خسوس در اینباره صحبت کردم. پیش از این هر وقت به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رفتیم، به خاطر حساسیت مسابقات سه دروازه‌بان با خودمان می‌بردیم ولی الان باید خسوس نظر بدهد. بعد از برگزاری بازی‌های تدارکاتی و بررسی مصدومان احتمالی، نظر نهایی را درباره تعداد گلرها خواهیم داد.

فراشی در پایان درباره اطلاعش از وضعیت مصدومیت و بهبودی مصطفی نظری، گفت: من اطلاع دقیقی از وضعیت نظری نداشتم و خیلی این موضوع را پیگیری نمی‌کردم. الان هم در اردوی تیم ملی به صورت پراکنده از بازیکنان در اینباره چیزهایی می‌شنوم.

 گروه‌بندي مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زير است:

گروه A: ويتنام ، کويت، تاجيکستان و عراق
گروه B: ايران، استراليا، چين و اندونزی
گروه C: تايلند، لبنان، چين تايپه و مالزی
گروه D: ژاپن، قرقيزستان، ازبکستان و کره‌جنوبی

سيزدهمين دوره جام ملتهای آسيا با حضور 16 تيم از دهم تا بيستم ارديبهشت‌ماه سال جاری در ويتنام برگزار می‌شود. ايران در 10 دوره اين بازی‌ها به عنوان قهرمان، يک دوره نايب قهرمان و يک دوره هم مقام سومي رسيده است. 

کد خبر 2271263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha