۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۲

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال:

شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم/ برگزاری 10 دوره آموزشی برای داوران

شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم/ برگزاری 10 دوره آموزشی برای داوران

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبالاز برگزاری 10 دوره آموزشی برای داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خبر داد و گفت: توجه به حساسیتی که در لیگ های برتر، دسته یک، دسته دو و سه باشگاههای فوتبال کشور وهمچنین دیدارهای حساس لیگ برتر فوتسال وجود داشت، شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسکری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، درباره عملکرد داوران در رقابتهای فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی گفت: داوران در رشته های فوق در مجموع عملکرد خوبی داشتند، هر چند که اشتباه داوری جزئی از ورزش فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی است اما معتقدم روز به روز قضاوت داوران بهتر شده است. ما قصد داریم با دوره های آموزشی مدون ، این شرایط را به حد ایده آل برسانیم.

وی در همین خصوص افزود: در فصلی که گذشت برخی از اشتباهات داوران در برخی بازیها تاثیر گذار بود و در اکثر بازیها نیز اشتباهات کوچکی وجود داشت که بی شک در 10 دوره آموزشی که قرار است برای سه رشته فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان برگزار کنیم، تمام اشکالات را مرور و نقاط ضعف داوران را اعلام خواهیم کرد.

عسگری خاطر نشان کرد: با توجه به فشردگی و حساسیتی که در لیگ های برتر، دسته یک، دسته دو و سوم باشگاههای فوتبال کشور و همچنین دیدارهای حساس لیگ برتر فوتسال وجود داشت، شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم. ما نیاز به نیروهای متخصص در بخش داوری داریم و بی شک با برگزاری دوره های آموزشی، قصد داریم تا داوران متبحر و با تجربه ای را تربیت کنیم.
کد خبر 2272701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha