۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

کیهان ور:

فناوری نانو در چشم انداز توسعه علمی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است

فناوری نانو در چشم انداز توسعه علمی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است

اراک - خبرگزاری مهر: عضو انجمن نانو پزشکی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: توجه به زیر ساختهای فناوری نانو در چشم انداز توسعه علمی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان کیهان ور ظهر شنبه در کارگاه آموزش جامع «فن آوری نانو» در دانشگاه آزاد اسلامی اراک افزود: جامعه دانشگاهی و نخبگان به عنوان پرچمداران عرصه علمی کشور باید با تلاش، پشتکار و خلاقیت در مسیر بهره برداری از فناوری های ناتو فناوری گام بردارند.

وی افزود: امروز فناوری نانو بستری برای فعالیتهای علمی دنیاست که توانسته جای خود را در میان دیگر علوم مختلف به خوبی نمایان کند.

کلهر ادامه داد: تولید علم در فناوری نانو از اهمیت خاصی برخوردار است به گونه ای که بسیاری از فناوری های نوین از آن برای بهبود شاخص ها و کیفیت تولید بهره می برند.

معاون علمی ناحیه بسیج دانشجویی اراک نیز در سخنانی گفت: مقام معظم رهبری از سالها پیش به شناخت فناوری نانو تاکید داشتند.

مجتبی شاهوار افزود: توجه به نهضت نرم افزاری، تقویت مطالبه گری جنبش دانشجویی وتقویت زیر ساختهای کارآفرینی از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است که بارها خطاب به مسوولان و جامعه دانشگاهی گوشزد شده است.

وی ادامه داد: امروز به برکت تلاش دانشمندان جوان و با اخلاص ایرانی کشورمان در بین 10 کشور برتر دنیا به لحاظ فناوری های نوین علمی قرار دارد.

کارگاه آموزش جامع «فن آوری نانو» با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان در تالار ولایت مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

کد خبر 2273925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha