۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۳۷

تیم تکواندو قوامین به تونس می رود/ تلاش برای اعزام ملی پوشان

تیم تکواندو قوامین به تونس می رود/ تلاش برای اعزام ملی پوشان

تیم سوم رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های ایران برای حضور در یک تورنمنت بین المللی اواسط ماه آینده راهی تونس می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو بین المللی تونس طی روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم تکواندو قوامین ناجا که با هدایت مسعود لشگری عنوان سومی لیگ برتر را کسب کرد در این رقابتها به میدان می رود. برای حضور در این مسابقات اردوی آماده سازی این تیم برپا شده و قرار است پنجشنبه هفته جاری با برگزاری دیدارهای انتخابی ترکیب نفرات اعزامی مشخص شود. 

برخی نفرات که در اردوی تیم منتخب نیروهای مسلح حضور دارند نیز کاندیداهای اعزام به تونس هستند که از آن جمله می توان به فرزاد ذوالقدر ، رضا محمدی ، امید عمیدی ، پیام قبادی ، جلال خدامی و ابوالفضل یعقوبی اشاره کرد. 

رقابتهای تونس دارای امتیاز در رنکینگ جهانی است و برخی تکواندوکاران که در اردوی قوامین حضور دارند با انگیزه بالا تلاش دارند با حضور و موفقیت در این مسابقات بتواند خود را به جمع نفراتی که امید کسب سهمیه المپیک دارند اضافه کنند. از همین رو فدراسیون تکواندو در تلاش است تا مقدمات حضور برخی ملی پوشان از جمله را  معتمد ، مردانی و مستعان در رقابتهای تونس فراهم کند.

سال گذشته در دوره قبلی این مسابقات تیم ملی تکواندو کشورمان در آستانه اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. 

کد خبر 2274176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha