۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

تکواندو بین‌المللی قبرس؛

تکواندوکاران قوامین رقبای خود را شناختند

تکواندوکاران قوامین رقبای خود را شناختند

آئین قرعه کشی رقابتهای تکواندو بین المللی قبرس برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکارانی از کشورهای اسپانیا، اتریش، آلمان، فرانسه، یونان، روسیه، ترکیه، مصر، مالی، سومالی، لیبی، گابن، عراق، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، غنا، مراکش، نیجریه، الجزایر، نیجر و ایران تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

مراسم قرعه کشی این مسابقات شب گذشته برگزار شد و طی آن تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند که بر این اساس امروز تکواندوکاران اوزان زوج به میدان می‌روند. در وزن 58- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی دور نخست استراحت دارد و فرزان آشورزاده عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به دیدار نماینده الجزایر می‌رود.

فرزاد ذوالقدر در وزن 68- کیلوگرم حریفی از لیبی را پیش رو دارد و در همین وزن علیرضا علوی دور نخست استراحت دارد. در وزن 80- کیلوگرم امید عمیدی حریف از عراق را در پیکار نخست پیش رو دارد و در وزن 80+ کیلوگرم جلال خدامی استراحت داشته مرتضی شیری دیگر عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا با گابن پیکار می‌کند.

اما فردا یکشنبه در روز پایانی و در وزن اول حسین بیات دور نخست استراحت دارد و در وزن 63- کیلوگرم رضا نادریان با لیبی و عبداللهی با ترکیه پیکار می‌کنند. سیدمحمد رفیعی در وزن 74- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و در وزن 87- کیلوگرم احمد محمدی با تکواندوکاری از فرانسه پیکار می‌کند و کاظم قشقایی به دیدار حریفی از ساحل عاج می‌رود.

این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکارانی از 25 کشور به مدت دو روز در تونس برگزار می‌شود.

کد خبر 2288514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha