۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۴

تکواندو بین المللی تونس؛

لشگری: تغییر برنامه کار تکواندوکاران ایران را دشوار کرده است

لشگری: تغییر برنامه کار تکواندوکاران ایران را دشوار کرده است

سرمربی تیم تکواندو قوامین گفت: مسابقات بین المللی تونس با استقبال خوب کشورها مواجه شده و اعضای تیم ما نیز شرایط خوبی دارند و آماده حضور در این دوره از رقابتها هستند. 

مسعود لشگری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: تونس میزبان رقابتهای قهرمانی قاره آفریقا بوده و این مسابقات به زودی تمام شده و به دلیل آنکه تورنمنت تونس دارای امتیاز خوبی در رنکنیگ جهانی است اغلب آن تیم ها در تونس ماندند تا در این دوره از مسابقات نیز شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر تکواندوکاران قاره آفریقا تیم های خوبی هم از فرانسه، اسپانیا، بلژیک، اتریش به اینجا آمده اند و فکر می کنم رقابت سطح بالایی را شاهد باشیم.
 
سرمربی تیم تکواندو قوامین ادامه داد: پیش از این اعلام شده بود که طبق برنامه روز شنبه(امروز) مسابقات اوزان فرد برگزار می شود و یکشنبه هم تکواندوکاران اوزان فرد رقابتهای خود را برگزار می کنند که روز جمعه به ما اعلام شد برنامه مسابقات تغییر کرده اوزان زوج در اولین روز به میدان می روند که این موضوع برای ما کمی سخت بود تا نفرات تیم به سر وزن رسیدند دشواریهای زیادی تحمل کردیم ولی خدا را شکر همه نفرات به موقع وزن خود را تحویل دادند. 
 
لشگری درمورد شرایط میزبانی مسابقات گفت: تونسی ها زحمت زیادی کشیدند برای برگزاری یک تورنمنت در بالاترین سطح، هر چند مشکلاتی در این زمینه وجود دارد ولی همه چیز تقریبا خوب است و ما یک نوبت تمرین را پشت سر گذاشته و منتظر شروع مسابقات هستیم.
 
وی در پایان ابراز امیداوری کرد نفرات تیم بتوانند از تمام توانایی خود برای رسیدن به مدال و کسب امتیاز بالا در رنکینگ جهانی دست پیدا کنند. بخصوص آشورزاده و شیری که قرار است دو هفته دیگر در مسابقات قهرمانی قاره آسیا تیم ملی همراهی کنند. 
 
تیم تکواندو قوامین برای حضور در رقابتهای بین المللی تونس پنجشنبه گذشته راهی این کشور شد. این مسابقات از ساعت 13 به وقت تهران آغاز می شود.
کد خبر 2288342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha