۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱

«بچه‌های ایران» به نمایشگاه کتاب می‌آیند

«بچه‌های ایران» به نمایشگاه کتاب می‌آیند

مجریان برنامه «بچه‌های ایران» که هر روز از شبکه جام‌جم سیما برای نوجوانان پخش می‌شود به نمایشگاه کتاب می‌روند و به اجرای زنده برنامه می‌پردازند.

محمد میرکیانی، مدیر کودک و نوجوان شبکه جام جم در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر گفت: رامتین چیت‌سازان، امیرعباس خلیلی، حسین اکبری، فرشاد حسن‌پور و هادی خضا که مجریان برنامه تلویزیونی«بچه‌های ایران» هستند، هر روز به اجرای برنامه زنده در سالن کودک و نوجوان بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب کتاب تهران می‌پردازند.

این برنامه زنده، از دوشنبه تا جمعه از ساعت 17:20 تا 18:30 و شنبه و یک‌شنبه از ساعت 13:30 تا 14:40 به وقت ایران برگزار می‌شود. «بچه‌های ایران» از برنامه‌های مورد علاقه نوجوانان است و در روزهای نمایشگاه می‌کوشد تا این گروه سنی را با کتاب‌های تازه آشنا و از حال و هوای نمایشگاه کتاب و رخدادهای آن باخبرشان کند.

به گفته نویسنده مجموعه«قصه ما مثل شد»، یکی از وظایف و رسالت‌ رسانه ملی، کمک به رشد و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و او چه حالا که مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم است و چه زمانی که مدیریت این گروه در شبکه‌های یک و دو سیما را برعهده داشته به این مهم توجه کرده است.

میرکیانی در پاسخ به این‌که آیا توجه به کتاب، تنها به ایام نمایشگاه کتاب محدود می‌شود گفت: ما در طول سال هم تلاش  می‌کنیم شاعران و نویسندگان و کتاب‌های تازه‌شان را به بچه‌ها معرفی کنیم.

 

کد خبر 2276040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha