۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳

صلاحی در همایش پیاده روی اراک:

اعتبار ویژه برای هیئت های ورزشی آشتیان تخصیص یافت

اعتبار ویژه برای هیئت های ورزشی آشتیان تخصیص یافت

آشتیان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ویژه برای هیئت های ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: با تزریق این اعتبار به ورزش شهرستان، امید است پیشرفت خوبی در این زمینه حاصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صلاحی صبح جمعه در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی به خبرنگار مهر گفت: اين همايش ها توجه به امر ورزش در جامعه را مي رساند و بايد مسئولان به گونه اي برنامه ريزي كنند كه ورزش همگانی در جامعه نهادينه شود .

وی با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ازجمله برنامه های ورزشی است که بصورت برنامه مدون برگزار می شود و استقبال گسترده شهروندان را به دنبال دارد افزود: ورزش های همگانی اساس رشد ورزش قهرمانی است و برای رشد جایگاه قهرمانی کشور باید به این زمینه نگاه ویژه ای داشت.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه ورزش هاي همگاني و گسترش فعالیت‌های ورزشی را یکی از اهداف اساسی و مهم دانست كه باعث ایجاد شور و نشاط و شادابی و بالا بردن میزان سلامتی در جامعه مي گردد.

صلاحی تصریح کرد: حضور تمامي اعضاي خانواده در ورزش همگاني پياده روي يك امر پسنديده است و جامعه پويا نيازمند شادابي جسم و روح سالم مي باشد و رمز سلامتي در تندرستي است.

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور گسترده مردم و نماینده مردم آشتیان در مجلس شورای اسلامی  به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

این همایش با حضور قشرهای مختلف مردم در رده های سنی مختلف و استقبال آنان از خیابان امام خمینی (ره)، خیابان استقلال بلوار شهدا و پارک کوهستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش که در حدود یک هزار نفر بودند مسافت شش کیلومتری این مسیر را با شادی و طراوت خاصی طی کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه از 25 نفر از شرکت کنندگان با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 2277967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha