۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۲۲

عرضه کتابی درباره تولید کتاب در نمایشگاه کتاب

عرضه کتابی درباره تولید کتاب در نمایشگاه کتاب

کتاب «BOOK PROUDUCTION» ( تولید کتاب) نوشته آدریان بولاک استاد دانشگاه آکسفورد از سوی انتشارات «ویژه نشر» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «BOOK PROUDUCTION» نوشته آدریان بولاک استاد برجسته دانشگاه آکسفورد با برگردان محمدحسن فکری از متخصصین چاپ و رئیس مرکز علمی و کاربردی واحد شماره 5 (دانشکده چاپ) و از سوی انتشارات «ویژه نشر» در نمایشگاه امسال کتاب تهران عرضه می‌شود.

کتاب مذکور بر اساس رشد تقاضا برای افزایش دانش و مهارت به منظور بهره‌گیری از فناوری در عرصه چاپ تدوین و با رعایت حقوق مولف و ناشر، ترجمه شده است.

استفاده از فناوری های روز جهان در صنعت نشر و کسب توانایی‌ها و مهارت‌های لازم برای پیگیری هوشمندانه و موثر چاپ و نشر کتاب، موضوع اصلی این کتاب است.

راهنمایی‌های قابل توجهی برای مدیران تولید کتاب و پروژه‌های نشر در این کتاب طبقه بندی شده است. در این کتاب همچنین نحوه بهره گیری بهینه از مواد خام مورد استفاده در تولید محصولات چاپی، شرح داده شده است.

مخاطب این کتاب را می‌توان مدیران بنگاه‌های انتشاراتی، کتابداران، گرافیست‌ها، چاپخانه‌داران و سایر دست اندرکاران نشر و نیز کسانی که علاقه‌مند به افزایش اطلاعات خود در صنعت نشر هستند، دانست.

کتاب کتاب «BOOK PROUDUCTION» در قطع وزیری در 246 صفحه و با قیمت 15 هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

کد خبر 2278609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha