۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

بانیولی در گفتگو با مهر:

3 فینال مهم پیش رو داریم/ برای ارائه بازی های خوب به برزیل آمده ایم

3 فینال مهم پیش رو داریم/ برای ارائه بازی های خوب به برزیل آمده ایم

ورامین - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم متین ورامین با بیان اینکه در گروه اول مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان سه فینال مهم پیش رو داریم گفت: بازی با نماینده برزیل بسیار سخت و دشوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، دانیله بانیولی سرمربی تیم متین ورامین که به همراه بازیکنان این تیم در برزیل به سر می برد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمرینات خوبی را در ورامین پشت سر گذاشته ایم و با انگیزه و توان مضاعف به این رقابت ها آمدیم.

سرمربی تیم متین ورامین افزود: در گروه سخت و دشواری قرار گرفتیم و باید در سه فینال مهم و حساس به مصاف نمایندگان برزیل، روسیه و پورتوریکو که از تیم های خوب و مطرح این دوره از رقابت ها هستند برویم.

وی ادامه داد: اگرچه برخی از بازیکنانی که در بازی های آسیایی با متین همراه بودند، اکنون در کنار ما نیستند اما بازیکنان جوان، با انگیزه و مستعدی را در تیم متین داریم که مصمم به ارائه بازی های خوب و تماشاگر پسند هستند.

بانیولی با بیان اینکه بازیکنان مصمم و با انگیزه پای به این مسابقات می گذارند تأکید کرد: به مسابقات جهانی آمده ایم تا از نام ایران دفاع کنیم.

وی عنوان کرد: هدف متین ورامین در این مسابقات ارائه بازی های خوب و قابل توجه در مسابقات جهانی است به همین خاطر با جدیت مقابل همه حریفان صف آرایی می کنند و به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد.

گفتنی است بانیولی سابقه 8 قهرمانی در لیگ ایتالیا، 7 قهرمانی در جام ایتالیا، 5 قهرمانی جام اروپا، 5 قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، قهرمانی در جام قهرمانان ایتالیا و اروپا را در کارنامه خود دارد، وی در سال 2007 به لیگ روسیه رفت و توانست با تیم دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ و سوپرکاپ ایتالیا برسد.

لازم به ذکر است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد.

کد خبر 2285405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha