۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۲

شیرکوند در گفتگو با مهر:

حریف دست و پا بسته ای برای ساداکروز برزیل نیستیم

حریف دست و پا بسته ای برای ساداکروز برزیل نیستیم

ورامین - خبرگزاری مهر: لیبروی تیم متین ورامین با اشاره به انگیزه بازیکنان این تیم برای رویارویی با نماینده برزیل گفت: حریف دست و پا بسته ای برای ساداکروز برزیل نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، متین ورامین که در آوردگاه مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان به سر می برد بامداد چهارشنبه در حالی به مصاف ساداکروز برزیل می رود که بازیکنان متین با انگیزه بالا به دنبال خلق یک شگفتی در این مسابقات هستند.

تیم متین ورامین در این دیدارها از هیچ بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره نمی برد و با تکیه بر توان جوانان ایرانی سعی دارد از نام و قدرت ایران در مسابقات جهانی والیبال که معتبرترین رویداد باشگاهی جهان محسوب می شود دفاع کند.

حضور در بین 8 باشگاه برتر و قدرتمند جهان خود به تنهایی یک افتخار بزرگ و فراموش ناشدنی برای ورزش ایران و بویژه شهرستان ورامین است اما بازیکنان متین سعی دارند تا روند رو به رشد خود در این مسابقات را ادامه دهند.

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمرینات فشرده متین ورامین در برزیل اظهار داشت: پس از سفر طولانی که به برزیل داشتیم، تمرینات خود را در محل برگزاری مسابقات زیر نظر بانیولی آغاز کردیم.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: بانیولی در تمرینات بر روی نقاط ضعف و قوت نماینده برزیل کار کرد و مشخصات فنی این تیم را به بازیکنان متین نشان داد و در مجموع تمرینات با شادابی و نشاط خاصی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به انگیزه بازیکنان این تیم برای رویارویی با نماینده برزیل گفت: حریف دست و پا بسته ای برای ساداکروز برزیل نیستیم.

شیرکوند اضافه کرد: متین ورامین به عنوان نماینده ایران و قهرمان آسیا در این مسابقات شرکت کرده است و همه تیم ها با احترام به متین می نگرند و امیدوار هستم که بتوانیم قابلیت ها و توانایی خود را در روز برگزاری مسابقه با ساداکروز برزیل به جهان نشان دهیم.

وی عنوان کرد: هدف متین ورامین در این مسابقات ارائه بازی های خوب و قابل توجه در مسابقات جهانی است به همین خاطر با جدیت مقابل همه حریفان صف آرایی می کنند و به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد.

لازم به ذکر است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد.

برنامه دور مقدماتي اين رقابت ها به وقت تهران به قرار زير است:

سه شنبه 16 ارديبهشت:

الريان قطر - اسپرانس تونس ساعت 21:30

بلگراد روسيه – گواينبو پورتوريکو ساعت 24:30

سادا کروز برزيل – متين ورامين ايران ساعت 3:30 بامداد روز چهارشنبه

چهارشنبه 17 ارديبهشت:

ترينيتو ايتاليا – يو پي ان آرژانتين ساعت 21:30

متين ورامين ايران – گواينبو پورتوريکو ساعت 24:30

سادا کروزبرزيل – بلگراد روسيه ساعت 3:30 بامداد روز پنج شنبه

پنج شنبه 18 ارديبهشت:

يو پي ان آرژانتين – الريان قطر ساعت 21:30

ترينيتو ايتاليا - اسپرانس تونس ساعت 24:30

بلگراد روسيه – متين ورامين ايران ساعت 3:30 بامداد روز جمعه

کد خبر 2285917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha