۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

سالاری:

بودجه ورزش استان بوشهر جوابگو نیست/مطالبات ورزشکاران بحق است

بودجه ورزش استان بوشهر جوابگو نیست/مطالبات ورزشکاران بحق است

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: بودجه فعلی ورزش استان جوابگوی 5 درصد جامعه ورزشی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: نام وزنه برداری با حسین رضازاده پهلوان ارزشمند ایران اسلامی عجین شده است.

استاندار بوشهر افزود: حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری در استان بوشهر بین 30 استان کشور نشان دهنده استعدادهای نهفته در این استان بوده که وظیفه ما برای حمایت از رشته وزنه برداری سنگین تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما در حد توان از تمامی رشته ها در بخش همگانی و قهرمانی حمایت لازم انجام خواهیم داد تا جوانان این استان در عرصه ملی و فراملی کسب افتخار کنند.

دکتر سالاری بیان کرد: ورزشکاران توفیق هایی که در ورزش های قهرمانی کسب می کنند، باعث گسترده شدن ورزش همگانی در جامعه خواهد شد.

مطالبات ورزشکاران استان بحق است

وی با بیان اینکه مدیریت ورزش و جوانان استان با کمبود اعتبار افتخارات و اقدامات بزرگی برای استان به ارمغان آورده است، عنوان کرد: بودجه فعلی ورزش استان، جوابگوی 5 درصد جامعه ورزشی نمی باشد ولی مدیر کل ورزش و جوانان استان بخوبی از عهده مشکلات ورزش برآمده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: واقعا مطالبات ورزشکاران استان بحق است و امکانات ورزشی استان جوابگوی آنان نبوده ولی تمام تلاشمان برای ارتقای سطح ورزش استان در بخش نرم افزاری و زیرساخت ها به کار خواهیم گرفت.

دکتر مصطفی سالاری اظهار کرد: در هفته آینده مبلغ 15 میلیون تومان به هیئت وزنه برداری استان بوشهر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کمک خواهد شد.

استاندار بوشهر با تقدیر از اولین مدال آور آسیایی استان بوشهر "محسن بهرام زاده" در وزنه برداری اذعان کرد: این جوان برومند می تواند با کسب مدال جهانی مسابقات وزنه برداری که آبانماه سالجاری در قزاقستان برگزار می‌شود، اقبال مدیران را برای کمک به رشته وزنه برداری بیشتر کند.

کد خبر 2287228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha