۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰

با انجام دیدار برگشت؛

دومین فینالیست لیگ تنیس روی میز فردا مشخص می‌شود

دومین فینالیست لیگ تنیس روی میز فردا مشخص می‌شود

مرحله برگشت تنها دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه برگزار می‌شود و طی آن دومین فینالیست این فصل از رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی نوری عسلویه تنها تیم‌هایی هستند که در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر هم قرار می‌گیرند. این مرحله از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

دیدار رفت دو تیم شنبه گذشته با برتری پتروشیمی بندرامام در عسلویه به پایان رسید. این تیم اگر در دیدار برگشت که فردا برگزار خواهد شد نیز صاحب برتری شود، دومین فینالیست این فصل از مسابقات خواهد شد.

دیدار برگشت دو تیم پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی نوری عسلویه در مرحله نیمه نهایی لیگ تنیس روی میز در بندرامام برگزار می‌شود. با توجه به اینکه بازیکنان در میزبان در دیدار رفت با نتیجه 6 بر یک صاحب برتری شدند، اگر در دیدار حتی با نتیجه 6 بر 2 هم متحمل شکست شوند، راهی فینال خواهند شد.

پیش از این دانشگاه آزاد به مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرده بود. این تیم به خاطر انصراف تله کابین گنج نامه همدان بدون انجام بازی به فینال مسابقات راه یافت.

مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. دیدار رفت مرحله فینال 31 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. دیدار برگشت هم 5 خردادماه برگزار می‌شود و بدین ترتیب بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تعیین قهرمان و نایب قهرمان  به کار خود پایان می‌دهد.

 

کد خبر 2291082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha