۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

حجت‌الاسلام بخشی خبر داد:

برگزاری اعتکاف در ۱6 مسجد شهرستان میامی/ حضور۸۰۰ نفر معتکف

برگزاری اعتکاف در ۱6 مسجد شهرستان میامی/ حضور۸۰۰ نفر معتکف

میامی - خبرگزاری مهر: مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی با اشاره به اینکه آئین معنوی اعتکاف در ۱6 مسجد این شهرستان در حال برگزاری است گفت: استقبال جوانان در این مراسم معنوی قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید بخشی صبح چهارشنبه در نشستی با اعضای ستاد برگزاری اعتکاف شهرستان میامی در محل کانون فرهنگی تبلیغی این شهرستان ضمن اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 16 مسجد اظهار داشت: برنامه های مناسبی با حضور روحانیان مجرب در این ایام ویژه معتکفین عزیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال همانند سالهای گذشته روحانیان مستقر در شهرستان میامی در این مراسم حضور دارند و با اجرای برنامه های مناسب، آثار معنوی این ایام را چند برابر خواهند کرد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی با یادآوری اینکه سال گذشته ۱۲ مسجد در سطح شهرستان مراسم معنوی اعتکاف را برگزار کردند، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر معتکف در این مراسم حضور داشتند که امسال با توجه به استقبال خوب جوانان این رقم به بالغ بر ۸۰۰ نفر رسیده است.

بخشی همچنین در خاتمه به اهمیت این ایام و فضیلت اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف، بیرون رفتن از خانه درون خود و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت باری تعالی است که امیدواریم معتکفان عزیز خصوصا جوانان از این فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببرند.

کد خبر 2291390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha