۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

حجت الاسلام کوثری:

گره زدن رفع تحریم ها به مذاکرات هسته ای حیله دشمنان است

گره زدن رفع تحریم ها به مذاکرات هسته ای حیله دشمنان است

شیروان- خبرگزاری مهر: امام جمعه شیروان گفت: نباید خروج از تحریم ها را به مذاکرات هسته ای گره بزنیم؛ باید بدانیم این حیله دشمن است که مذاکره کنید تا تحریم ها برداشته شود، این دروغ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان شیروان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد، با اشاره به 26 اردیبهشت ماه؛ روز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس و یوم النکبة، اظهار کرد: اگر آن روز جهان اسلام متحد می شد و از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کرد؛ امروز شاهد این جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نبودیم.

وی در ادامه با اشاره به اول خرداد؛ سالروز محاصره اقتصادی از سوی آمریکا در سال 1359، عنوان کرد: محاصره اقتصادی و تحریم ها، گفت: گرچه مشکلات و دشواری هایی برای ملت ایران به وجود آمد؛ اما زمینه ابتکار، استقلال و خوداتکایی را فراهم کرد و مصداق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" شد.

به گفته حجت الاسلام کوثری امروز دنیا فهمیده که تحریم ها در اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد و در حالی که هدف دشمن از تحریم ها جدا کردن ملت از انقلاب اسلامی بود؛ تحریم ها نتیجه معکوس داد و مردم ایران روز به روز پرصلابت تر از قبل به سوی اهداف عالیه خود در حرکت هستند.

وی اضافه کرد: همه ما باید با الهام گرفتن از فرمایشات رهبر عزیز بدانیم راه تامین نیازمندی های کشور و خروج از مشکلات و دستیابی به استقلال اقتصادی؛ عزم ملی با مدیریت جهادی و تکیه بر قدرت درونی و جوانان این مرز و بوم است نه مذاکره.

خطیب نماز جمعه شیروان تصریح کرد: نباید خروج از تحریم ها را به مذاکرات هسته ای گره بزنیم؛ باید بدانیم این حیله دشمن است که مذاکره کنید تا تحریم ها برداشته شود، این دروغ است و دشمنان قابل اعتماد نیستند و ما باید با استمداد الهی و تکیه بر توان درونی راه صحیح را پیدا کنیم.

کد خبر 2292208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha