۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰

حجت الاسلام کوثری:

فتح خرمشر تابلوی تمام نمای عزت و غیرت ملت ایران بود

فتح خرمشر تابلوی تمام نمای عزت و غیرت ملت ایران بود

شیروان - خبرگزاری مهر: امام جمع شیروان گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 تابلوی تمام نمای دین مداری، ولایت مداری، صبر و استقامت و عزت و غیرت ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان شیروان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، آن را تابلوی تمام نمای دین مداری، ولایت مداری، صبر و استقامت و عزت و غیرت ملت ایران دانست و افزود: فتح خرمشهر شکست دنیا در برابر ایران بود.

به گفته وی در این عرصه کارزار رزمندگان سپاه اسلام در سوم خرداد سال 61 درسی فراموش نشدنی به دشمنان دادند و در حال حاضر نیز ما باید عوامل پیروزی و فتح خرمشهر را مرور کنیم و برای ایستایی در برابر زیاده خواهی های دشمنان مد نظر داشته باشیم.

حجت الاسلام کوثری در ادامه با تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: ملتی که امام او 14 سال در زندان های دشوار تحت شکنجه بوده و تسلیم نشده؛ در تمامی دوران ها با عنصر صبر و دلدادگی به خداوند پیروز است.

خطیب نماز جمعه شیروان همچنین با اشاره به بعثت پیامبر گرامی اسلام، بعثت حضرت محمد(ص) را سرچشمه جوشش فضائل و انسانیت توصیف کرد و گفت: هدف از بعثت آزادی بشریت از قید و بندها و نجات آنان از ماده و مادیات و پرستش بت ها و معبودهای ساختگی بود.

وی اضافه کرد: اجرای عدالت، تعلیم و تربیت، تمام و کامل شدن اخلاق انسانی الهی و ... از دیگر اهداف بعثت بود و امروز جامعه بشریت بیش از هر زمان دیگری به اخلاق نیازمند است.

 

کد خبر 2297184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha