۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

حجت الاسلام کوثری:

هدف نهایی آمریکا از تجهیز داعش تجزیه عراق است

هدف نهایی آمریکا از تجهیز داعش تجزیه عراق است

شیروان - خبرگزاری مهر: امام جمعه شیروان گفت: آمریکا با مسلح کردن گروه تروریستی داعش قصد تجزیه عراق و حضور جنایت کارانه در منطقه را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری صبح دوشنبه در جمع مدیران شهرستان شیروان با اشاره به تحرکات سیاست خارجی کشور و وعده های دولت آمریکا برای بهبود روابط با ایران، اظهار داشت: چگونه برخی از افراد در د اخل کشور به وعده های شیطان بزرگ دلخوش می کنند و فریب لبخندهای دشمن را می خورند در حالی که محراب های مساجد ما هنوز به خون شهیدانی چون آیت الله صدوقی رنگین و خلیج فارس از خون شهدای دوازدهم تیر ماه سال 67( شهدای هواپیمای مسافربری که توسط آمریکا سرنگون شد) مواج است.

وی اضافه کرد: جانبازان شیمیایی کشور که توسط سلاح های شیمایی اهدایی آمریکا به عراق بعثی در سردشت و دیگر مناطق دچار آسیب شدند و اکنون یکی پس از دیگری پس از تحمل سال ها رنج و سختی به شهادت می رسند؛ همه و همه نشان از جنایت های دولت آمریکا در حق ملت مظلوم ایران دارند.

حجت الاسلام کوثری اظهار داشت: با در نظر گرفتن این موارد باید هوشیار باشیم چرا که نه خط نفاق عوض شده و نه آمریکا دست از شیطنت خود برداشته است؛ بنابراین نباید به وعده های رنگین و شعارهای فریبنده این دولت جنایتکار خوشبین باشیم.

وی با اشاره به اقدامات اخیر دولت آمریکا برای حضور دوباره در عراق و تداوم جنایت ها و استعمارگری های خود در منطقه خاورمیانه، افزود: آمریکا با مسلح کردن گروه تروریستی داعش قصد تجزیه کشور عراق و حضور جنایت کارانه در منطقه را دارد.

حجت الاسلام کوثری یکی دیگر از اهداف تجهیز گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی شام و عراق(داعش) در منطقه از سوی آمریکا را ضربه زدن به خط مقاومت دانست و گفت: آمریکا هیچ گاه صلاح امت اسلام و کشورهای اسلامی را نخواسته و نمی خواهد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 نیز اظهار داشت: عدم تمکین آمریکا در مذاکرات هسته ای باج خواهی و فزون طلبی است و مذاکره کنندگان ایران و دستگاه دیپلماسی باید با نپذیرفتن هیچ حرف زوری برای همیشه این خیال های باطل را از سر آمریکا و هم پیمانان این کشور بیرون آورند.

کد خبر 2322499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha