۴ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۰۲

امام جمعه شیروان:

شورای نگهبان با دقت وظرافت به صلاحیت داوطلبان رسیدگی کند

شورای نگهبان با دقت وظرافت به صلاحیت داوطلبان رسیدگی کند

شیروان - امام جمعه شیروان گفت: شورای نگهبان باید با دقت و ظرافت به صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های نماز جمعه این هفته شیروان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مردم در هفتم اسفندماه امسال باید با حضور حداکثری خود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بهترین ها را برای این دو مجلس انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند تا در راستای اهداف شوم خود و به بهانه های واهی مردم را از حضور در این دو انتخابات منصرف کنند، اظهار کرد: ملت ایران با هوشیاری و بیداری خود، و با حضوری گسترده در انتخابات، فتنه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

حجت الاسلام کوثری تصریح کرد: شورای نگهبان در تایید طلاحیت داوطلبان باید با دقت و ظرافت ورود پیدا کرده و به وظیفه و تکلیف خود همچون دوره های گذشته عمل کند تامردم بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری سر صندوق های رای  بروند و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

امام جمعه شیروان اظهار امیدواری کرد که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات های پیش رو با حضوری گسترده شرکت کرده و بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را نا امید خواهند کرد.

حجت الاسلام کوثری در ادامه با اشاره به رکود اقتصادی موجود درجامعه، خواستار توجه  هر چه بیشتر دولت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) افزود: کلید حل مشکلات جامعه مسلمان اعم از شیعه و سنی در سراسر جهان، وحدت است که باید به آن توجه کنند.

حجت الاسلام کوثری با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان اظهار کرد: باید تلاش کنیم که با عمل به توصیه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، وحدت، همدلی و همزبانی را در جامعه تقویت کنیم.

امام جمعه شیروان با اشاره به حماسه نهم دی ماه نیز گفت: فتنه گران در روز نهم دیماه سیلی محکمی از سوی ملت که برای دفاع از ولایت به میدان آمده بودند، دریافت کردند.

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه مردم در ۹ دی ولایت مداری خود را یکبار دیگر به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: در ۹ دی ماه فتنه گران به اهداف خود دست نیافتند و رهبری معظم انقلاب با درایت توانستند آتش این فتنه را خاموش و بازی خورده ها را برای همیشه به حاشیه برانند.

 

کد خبر 3009139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha