۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

انصاری فر درگفتگو با مهر:

توکل به خدا و رهبری امام معادله آزادسازی خرمشهر را تکمیل کرد/ 200 جانباز و شهید اراکی در عملیات بیت المقدس

توکل به خدا و رهبری امام معادله آزادسازی خرمشهر را تکمیل کرد/ 200 جانباز و شهید اراکی در عملیات بیت المقدس

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک گفت: خرداد ماهی تاثیرگذار در انقلاب ایران بوده است و توکل به خدا و رهبری امام خمینی(ره) در این ماه معادله آزادسازی خرمشهر را تکمیل کرد تا رزمندگان ما بدون سلاح و تجهیزات بر ارتش ظلم و جور پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سوم خرداد روزی است که خاطره ای بزرگ در اذهان زنده می شود، خاطره ای از بزرگی و رشادت مردانی که بدون اسلحه، ارتش منظم و تجهیزات سیستماتیک در مقابل لشگری ایستادند و بخشی از خاک خود را از چنگ و دندان دشمن بعثی بیرون کشیدند.

خرداد همیشه برای ایرانیان یادآور خاطراتی بزرگ بوده است، ماه خرداد با نام امام خمینی(ره) و آزادگی عجین شده است. خرداد ماهی است که در آن عظمت های خداوند روز به روز بیشتر آشکار می شود.

خرداد ماهی تاثیرگذار در انقلاب ایران بوده است

رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خرداد ماهی تاثیرگذار در انقلاب ایران بوده است و توکل به خدا و رهبری امام خمینی(ره) در این ماه معادله آزادسازی خرمشهر را تکمیل کرد تا رزمندگان ما بدون سلاح و تجهیزات بر ارتش ظلم و جور پیروز شوند.

مرتضی انصاری فر با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: خرداد 61، زمانی است که در تاریخ ایران برای همیشه ثبت شده است زیرا هیچ فردی فکر نمی کرد بر دشمنی که تا دندان مسلح است پیروز شد و به جرات می توان گفت این ها همه به برکت روح آزادگی و شجاعتی بود که امام در دل جوانان این سرزمین دمید.

وی با اشاره به حضور پررنگ رزمندگان استان مرکزی در این عملیات گفت: خرمشهرمتعلق به تمامی مردم ایران بود و رزمندگان اراکی نیز در این عملیات حضور پررنگی داشتند که تعداد 97 شهید و 99 جانباز از شهر اراک در این عملیات نشان از همین موضوع دارد.

آزاد سازی خرمشهر حاصل صبر و استقامت ملت ایران

انصاری فر با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر حاصل صبر و استقامت ملت ایران توأم با رهبری امام خمینی (ره) بود، ادامه داد: وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه از عوامل پیروزی در این عملیات بود، 34 روز دفاع از خرمشهر از دهم اردیبهشت تا سوم خرداد همه نشانگر این وحدت بود.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی برای رزمندگان اسلام و استراتژی ایران در جنگ با عراق بود و پیروزی های بعدی را برای جبهه ایران به همراه آورد.

انصاری فر سوم خرداد را حماسه ای بزرگ برای ایرانیان خواند و افزود: این روز ، روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده تا یاد مردانی که با دست های خالی و با دلی سرشار از عشق به ولایت و امامشان جنگیدند گرامی داشته شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک تاکید کرد: در این مقطع حساس وظیفه ما این است که با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و آگاه کردن جوانان از دلیری ها=ی آن دوران، عزت و شرف ایرانی را باز هم به رخ جهانیان بکشیم و نگذاریم که دشمن با راه انداختن جنگ نرم تاریخ و هویت کشور اسلامی ایران را کمرنگ کند.

انصاری  فر گفت: سوم خرداد یوم الله و همچنین روزی ملی برای ایرانیان است و وظیفه پاسداشت آن بر عهده تمامی ملت ایران است.

کد خبر 2297546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha