۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

گودرزی مقدم:

سوم خرداد از مهم ترین روزهای تاریخ دفاع مقدس است/اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در آشتیان

سوم خرداد از مهم ترین روزهای تاریخ دفاع مقدس است/اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در آشتیان

آشتیان-خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه آشتیان گفت: سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهریکی از مهم ترین روزهای تاریخ دفاع مقدس است.

محمد گودرزی مقدم در گفتگو با مهر افزود: سوم خرداد نه صرف یک پیروزی بلکه امروز این روز به بخشی از هویت مردم ما یعنی غرور و پایمردی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانسته‌اند چراکه با فتح خرمشهر بار دیگر صلابت و اقتدار اسلام و مسلمین بر جهانیان به اثبات رسید و مسلمانان را از یک جنگ نابرابر پیروزمندانه خارج ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه آشتیان اظهار داشت: حماسه سوم خرداد را مردانی رقم زدند که ولایت‌پذیری و عشق به امام آن‌ها را به صحنه آورده بود.

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر دنیایی از حرف‌های معنوی بوده که در قالب ایستادگی و مقاومت بیان شده است.

اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در آشتیان

وی به اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در آشتیان گفت: برگزاری کوهپیمایی با حضور اقشار مختلف بسیج، صبحگاه مشترک، برنامه شب شعر و خاطره، تجدید عهد و میثاق با شهدا و برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

گودرزی بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر، گلباران گلزار شهدای شهرستان، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان، دیدار با امام جمعه و غبارروبی مرقد امام زاده بی بی فاطمه صغری از دیگر برنامه های سپاه ناحیه آشتیان در سالروز فتح خرمشهر است.

وی به اجرایی شدن برنامه‌های مختلف در قالب طرح الی بیت‌المقدس و در فاصله زمانی آغاز عملیات بیت‌المقدس تا فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: تمام پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی ارائه کردند.
 

کد خبر 2297571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha