۵ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۱۹

دسته اولی‌ها هم تقدیر شدند؛

پایان لیگ تنیس روی میز و رکوردی که شکسته شد/ معرفی یک پدیده

پایان لیگ تنیس روی میز و رکوردی که شکسته شد/ معرفی یک پدیده

بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه های کشور در حالی با قهرمانی پتروشیمی به پایان رسید که رکورد دیدارهای بدون باخت بازیکن این تیم توسط برادر کوچکترش شکسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت پنج ماه از آغاز فصل بیست و دوم مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور، عصر امروز دیدار برگشت فینال این رقابت‌ها در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد که طی آن دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد به تساوی 5 بر 5 دست یافتند. رقم خوردن این نتیجه منجر به قهرمانی پتروشیمی بندرامام شد که در دیدار رفت 6 بر 2 صاحب برتری شده بود.

دیدار برگشت فینال مسابقات لیگ تنیس روی میز اما با وجود حساسیتی که برای تعیین قهرمان داشت با کمتر حاشیه‌ای دنبال شد اما این دیدار به اندازه خود با رفت و آمدها و اتفاقات جالبی هم روبرو بود مانند:

* شاپور یاوری، رئیس شورای ورزش پتروشیمی از مهمانان ویژه دیدار امروز بود که از ابتدا شاهد رقابت پینگ‌پنگ‌بازان این تیم مقابل حریف و در نهایت قهرمانی آنها بود.

* محمد دادکان که مسئولیت ورزش دانشگاه آزاد را بر عهده دارد نیز برای دیدن دیدار تعیین این تیم مقابل پتروشیمی به آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز آمد البته وقتی که سه ساعت از آغاز مسابقه گذشته بود.

* دیدار برگشت فینال مسابقات تنیس روی میز با شکسته شدن یک رکورد همراه بود. نوشاد و نیما عالمیان که به ترتیب در ترکیب پتروشیمی و دانشگاه آزاد قرار داشتند، تا به امروز و در هیچ یک از دیدارهای دوره‌ای و رفت فینال مقابل هم قرار نگرفته بودند. این دو بازیکن تنها بازیکنان شرکت کننده در لیگ امسال بودند که تمام دیدارهای خود - تا پیش از دیدار امروز - را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و در واقع بدون باخت بودند اما در دیدار امروز این رکورد توسط نیما عالمیان شکسته شد. وی که برادر کوچکتر نوشاد است، در ست پنجم بازی برادرش 3 بر یک را شکست داد تا تنها بازیکن بدون باخت مسابقات فقط خودش باشد.

* در پایان مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه های کشور محمد علی روئین تن به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد. این بازیکن در کنار نوشاد عالمیان تمام دیدارهای دوبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و بعد از نوشاد بیشترین تاثیر را در پیروزی های پتروشیمی و قهرمانی این تیم داشت. 

* بعد از پایان دیدار فینال لیگ و مسجل شدن قهرمانی پتروشیمی ابتدا از تیم‌های برتر شرکت کننده در رقابت‌های دسته اول تقدیر شد و مدال و جام آنها اهدا شد. بانک صادرات، شهرداری تبریز و نفت و گاز گچساران تیم‌هایی بودند که در این رقابت‌ها به ترتیب اول تا سوم شده بودند. بعد از تقدیر از این تیم‌ها، سه تیم برتر مسابقات لیگ برتر یعنی پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد و پتروشیمی نوری عسلویه مورد تقدیر قرار گرفتند.

* محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز و مجید احتشام‌زاده، پیشکسوت تنیس روی میز همراه با مسئولان ورزش پتروشیمی و دانشگاه آزاد یعنی شاپور یاوری و محمد دادکان نفراتی بودند که در مراسم تقدیر از 6 تیم فوق شرکت داشتند.

* غلامرضا شعبانی بهار، مهاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نماینده این وزارتخانه در دیدار فینال بود اگرچه وی پیش از آنکه این بازی تمام شود و زمان تقدیر از بهترین‌ها فرا برسد، محل مسابقه را ترک کرد.

کد خبر 2299771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha