۹ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۸

چهار تیم جدید در فصل جدید لیگ تنیس روی میز به میدان می‌روند

چهار تیم جدید در فصل جدید لیگ تنیس روی میز به میدان می‌روند

بنا به اعلام رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز و در راستای افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاهی، حضور چهار تیم جدید در فصل جدید این رقابت‎ها نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه چند روز بیشتر از پایان فصل بیست و دوم مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور نمی‌گذرد، مسئولان فدراسیون به دنبال برنامه ریزی برای حضور بیشتر تعداد تیم‌ها در فصل آینده این رقابت‌ها هستند. این در حالی است که از میان پنج تیم شرکت کننده در فصل تازه به پایان رسیده لیگ تنیس روی میز، شورای شهر بابل به دلیل قرار گرفتن در رده آخر جدول مقدماتی و تیم تله کابین گنج نامه همدان به دلیل انصراف حق حضور در فصل آتی را ندارند. 

داریوش ضرغام‌پور، رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز، در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: تیم شورای شهر بابل باید فعالیت‌های خود را از لیگ دسته اول آغاز کند تا بتواند وارد لیگ برتر شود. تله کابین گنج نامه همدان هم باید اول جریمه 200 میلیون تومانی خود را بابت انصرافش پرداخت کند تا بتواند دوباره در مسابقات لیگ شرکت کند. البته طبیعی است پذیرفتن دوباره چنین تیم‌هایی به این راحتی انجام نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اما از حالا و به غیر از سه تیمی که در فصل گذشته مسابقات باشگاهی به عنوان اول تا سوم دست یافتند (پتروشیمی، دانشگاه آزاد، پتروشیمی نوری)، حضور چهار تیم دیگر در فصل آینده این رقابت‌ها تا حد زیادی قطعی شده است.

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: بانک صادرات و شهرداری تبریز که امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول به عنوان اول و دوم دست یافتند مجوز حضور در لیگ جدید را گرفته‌اند. مذاکراتی هم با مسئولان این دو تیم و برای شرکت در این رقابت‌ها انجام شده که موفق و نتیجه بخش بوده است.

ضرغام‌پور اظهارداشت: همچنین خلج پژند و نماینده‌ای از بندرعباس هم متقاضی حضور در لیگ آینده شده‌اند. شرایط این دو تیم باید بررسی شود اما به نظر می‌رسد مشکلی برای پذیرفتن آنها وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز تاکید کرد: در کل اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده در فصل آینده مسابقات لیگ تنیس روی میز قطعا افزایش خواهد داشت. این رقابت‌ها با حضور حداقل هفت، هشت تیم برگزار می‌شود.

کد خبر 2300351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha