۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸

حجت الاسلام احمدزاده:

تکرار اظهارات غرب از جانب برخی افراد با ادعای پیروی از امام(ره) ناسازگار است

تکرار اظهارات غرب از جانب برخی افراد با ادعای پیروی از امام(ره) ناسازگار است

مانه و سملقان - خبرگزاری مهر: امام جمعه آشخانه گفت: تکرار حرف‌های غربی‌ها از جانب برخی افراد داخل کشور با ادعای پیروی از امام خمینی(ره) ناسازگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان که در محل مسجد جامع شهر آشخانه، مرکز این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تاکید کرد که مدعیان پیروی از امام(ره) باید پایبند اصول بنیان گذار انقلاب اسلامی باشند.

وی اضافه کرد: سخنان، پیام‌ها و وصیت‌نامه امام عظیم الشأن در بردارنده اصول صریح و روشن ایشان است و کسانی که مدعی طرفداری و پیروی از امام خمینی(ره) هستند باید به این اصول پایبند باشند.

به گفته حجت الاسلام احمدزاده این افراد نمی‌توانند از طرفی طرفداری از امام(ره) را مطرح کنند و از طرف دیگر با سرمایه داری جهانی و از قبل مسؤولیت در نطام اسلامی در پی کسب اهداف و منافع شخصی خود باشند.

وی با بیان این که تکرار حرف‌های غربی‌ها از جانب برخی افراد داخل کشور با ادعای پیروی از امام(ره) ناسازگار است، تصریح کرد: ما باید بدون تعارف و همانند امام خمینی(ره) در حفظ مرزهای اعتقادی و اصول خود صریح باشیم و نگذاریم مرزهای اعتقادی ما کمرنگ شود.

خطیب نماز جمعه مرکز شهرستان مانه و سملقان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نه چندان مناسب حجاب و عفاف در جامعه، تأکید کرد: ما باید به مسائل فرهنگی جامعه از جمله حجاب و عفاف توجه جدی تری داشته باشیم.

کد خبر 2301472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha