۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۵

سلاحورزی خبر داد:

هیئتهای تجاری اندونزی به لرستان سفر می کنند

هیئتهای تجاری اندونزی به لرستان سفر می کنند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد از سفر هیئتهای تجاری کشور اندونزی به استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح ورزی ظهر شنبه در جریان دیدار سفیر اندونزی با استاندار لرستان با اشاره به سفر هیئتهای تجاری ایران به کشور اندونزی طی ماه گذشته اظهار داشت: در این سفر هیئتهای ایرانی با هیئتهای تجاری اندونزی تفاهم نامه همکاری مبادله کردند.
 
وی با بیان اینکه عمده این تفاهم نامه ها در حوزه نفت، پتروشیمی و پالایشگاه بوده است عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه ها مقرر شده که نیازهای کشور اندونزی در این حوزه ها تامین شود.
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد با اشاره به معرفی ظرفیتهای استان لرستان به سفیر اندونزی بیان داشت: ظرفیتهای لرستان در حوزه های مختلف به خصوص معدن و کشاورزی به سفیر اندونزی برای سرمایه گذاری منتقل شده است.
 
سلاح ورزی با بیان اینکه به زودی این کشور در حوزه های یاد شده در لرستان ورود پیدا خواهد کرد افزود: امیدواریم با اقدامات لازم به زودی امکان سرمایه گذاری مشترک و مستقیم کشور اندونزی و لرستان فراهم شود.
 
وی همچنین با اشاره به ارائه پیشنهادات لازم از سوی اتاق بازرگانی خرم آباد در حوزه نفت استان به سفیر اندونزی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستانهای جنوبی لرستان در حوزه نفت دارای ظرفیتهای مطلوب و فراوانی است امید می رود امکان صادرات در این حوزه به کشور اندونزی فراهم شود.
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از اعزام گروههای مختلف تجاری کشور اندونزی به استان لرستان خبر داد و افرود: امیدواریم با اقدامات لازم زمینه حضور هیئتهای تجاری این کشور در استان به زودی فراهم شود.
 
کد خبر 2302126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha