۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

بازوند تاکید کرد:

ظرفیتهای لرستان برای سرمایه گذاری هیئتهای تجاری اندونزی معرفی شوند

ظرفیتهای لرستان برای سرمایه گذاری هیئتهای تجاری اندونزی معرفی شوند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان بر ضرورت معرفی ظرفیتهای لرستان در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری هیئتهای تجاری کشور اندونزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر سفیر اندونزی به استان لرستان اظهار داشت: اندونزی یک کشور مسلمان است و امیدواریم بتوانیم با این کشور در حوزه های مختلف همکاری داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی های صورت گرفته از سوی اتاق بازرگانی خرم آباد امروز شاهد حضور سفیر اندونزی در استان لرستان هستیم عنوان کرد: در این راستا اقدامات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی استان لرستان و همچنین کشور اندونزی صورت خواهد گرفت.
 
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لرستان می تواند در حوزه های مختلف با کشور اندونزی تبادل اقتصادی و تجاری داشته باشد گفت: در این راستا باید ظرفیتهای لرستان در حوزه های مختلف به سفیر اندونزی در ایران معرفی شود تا زمینه سرمایه گذاری در این حوزه ها در کشور اندونزی فراهم شود.
 
بازوند با تاکید بر ضرورت معرفی ظرفیتهای لرستان از سوی اتاق بازرگانی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به سفیر اندونزی در ایران عنوان کرد: با توجه به اینکه لرستان در حوزه های معدن، نفت، مواد غذایی و ... دارای ظرفیتهای فراوانی است این امر می تواند در جذب سرمایه گذاری هیئتهای تجاری کشور اندونزی در لرستان تاثیر گذار باشد.
 
وی به قابلیتهای لرستان در حوزه گردشگری و کشاورزی نیز اشاره کرد و خواستار توسعه روابط بین لرستان و اندونزی در این دو بخش شد.
 
کد خبر 2302149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha