۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۰

گلشن زاده؛

20 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می شوند

20 هزار نفر از استان مرکزی  به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می شوند

اراک-خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام 20 هزار نفر از این استان به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن گلشن زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری کمیته اعزام زایران مرقد مطهر امام خمینی(ره) سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران 20هزار نفر زائر از استان مرکزی به حرم مطهر امام اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم و حضور اقشار مختلف مردم، گفت: جلسات هماهنگی برای برگزاری ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از یکماه پیش در حال برگزاری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بیش از 95 درصد از اهداف این کاروان تامین شده و هیچ مشکلی در اعزام زائران استان مرکزی به مرقد امام راحل (قدس) وجود ندارد.

تشکیل پنج کمیته برای هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

گلشن زاده از تشکیل پنج کمیته جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم ارتحالامام خمینی(ره) خبر داد و اضافه کرد: این کمیته های شامل فرهنگی، پشتیبانی، حمل و نقل و ترابری، بهداشت و درمان و امنیتی است.

وی از اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل(قدس) از 13 خرداد خبر داد و گفت: 20 هزار نفر از سراسر استان برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به حرم مطهر اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مراسم با حضور در پایگاه های مقاومت بسیج کلیه مناطق می توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

گلشن زاده با تاکید بر اینکه بدون ثبت نام هیچ فردی برای حضور در مراسم ارتحال امام اعزام نخواهد شد، تصریح کرد: افراد ثبت نام شده حتما دفترچه بیمه و کارت بیمه این سفر را به همراه داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه هدف از حضور در این مراسم استفاده از برنامه های برگزار شده است، گفت: پس از مراسم نیز کلیه زائران برای بازگشت به شهرستان خود در پارکینگ مربوط به استان مرکزی حاضر شوند.
 

کد خبر 2303041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha