۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۲

اسلوبودان کواچ:

نباید این شکست را فراموش کنیم/ تنها در یک ست خوب بودیم

نباید این شکست را فراموش کنیم/ تنها در یک ست خوب بودیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست در دومین دیدار برابر ایتالیا گفت: نباید شکست مقابل ایتالیا را فراموش کنیم بلکه باید از اشتباهات خود درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از دومین شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در لیگ جهانی 2014، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در اواخر هر سه ست بازی اشتباهات زیادی به خصوص در زدن سرویس و دریافت داشتیم. باید بدانیم با این کیفیت بازی نمی‌توانیم مقابل تیمی مانند ایتالیا نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: در ست نخست بازی خوبی انجام دادیم اما در ست‌های بعدی نتوانستیم این روند را ادامه بدهیم. باید بدانیم که والیبال در یک ست تمام نمی‌شود و تا پایان ست پنجم ادامه دارد. باید به بازیکنان جوان اعتماد کنیم تا تجربه کسب کنند.

سرمربی صربستانی تیم والیبال ایران اضافه کرد: اگر یک بازیکن جوان را پس از دو اشتباه از زمین بیرون بکشم، او فرصتی برای کسب تجربه نخواهد داشت. من به بازیکنان جوان خود ایمان دارم و می‌دانم در آینده بسیار بهتر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این شکست را فراموش نمی‌کنیم چون باید از آن درس بگیریم و با کاستن از اشتباهات خود، در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. پنج روز برای بازی بعدی مقابل برزیل فرصت داریم و باید در این مدت به این فکر کنیم چه اشتباهاتی داشتیم که باعث شکست ما در دو مسابقه مقابل ایتالیا شد.

کواچ با بیان اینکه باید این اشتباهات را کم کرد تا در مسابقات بعدی به نتایج بهتری دست یافت، در پایان گفت: باید بررسی کنم که چرا بازی خوب ما در پایان ست اول متوقف شد و در ست دوم خوب کار نکردیم.

کد خبر 2303284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha