۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳

سردار عبدالهی اعلام کرد:

سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در احداث آزادراه اراک - خرم آباد

سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در احداث آزادراه اراک - خرم آباد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: 1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در احداث آزادراه اراک - خرم آباد صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالهی پیش از ظهر دوشنبه در جریان بازدید معاون اول رئیس جمهوری از عملیات اجرایی آزادراه اراک - خرم آباد اظهار داشت: این آزادراه ویژگیها و مزایای فراوانی دارد که نه تنها برای لرستان بلکه برای کل کشور موثر و مفید است.

وی با بیان اینکه بزرگترین ویژگی این پروژه این است که در قطعه اول 50 کیلومتر مسیر اراک - خرم آباد را کاهش می دهد، یادآور شد: در حال حاضر پروژه به طور فعال در حال انجام است که در صورت حمایت بیشتر دولت روند کار تسریع خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد: آزادراه اراک - خرم آباد با مشارکت بخش خصوصی و دولت به صورت 40 درصد سهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و 60 درصد سهم دولت در حال اجرا است.

سردار عبدالهی کل اعتبار این پروژه آزادراهی را حدود یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار 400 میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تامین می شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول این آزادراه در محدوده خرم آباد - بروجرد به نحو خوبی در حال اجرا است، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این قطعه از پروژه و زیر بار ترافیک رفتن آن بتوان درامد خوبی برای تکمیل آزادراه اراک - خرم آباد تامین کرد.

کد خبر 2303415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha